خبرگزاری کار ایران

به‌دنبال رد شدن طرح ضرب‌الاجل پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی؛

مقام‌های فلسطینی خواستار حضور اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌المللی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۵۱

مذاکره‌کننده ارشد فلسطینی گفت که امروز گفت‌و‌گوهایی جدی میان مسئولان شورای امنیت برگزار می‌شود که می‌تواند به تعیین تاریخی برای محاکمه شدن اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌المللی و دیگر مراجع قضایی منجر شود.

مقام‌های فلسطینی امروز - چهارشنبه - اعلام کردند که از شورای امنیت سازمان ملل درخواست حضور اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌المللی را دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، مقام‌های فلسطینی به دنبال رد شدن طرح ضرب‌الاجل خروج نیروهای نظامی اسرائیل از سرزمین‌های فلسطینی، حضور اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌المللی را پیگیری می‌کنند.

مقام‌های فلسطینی مدت‌ها است که در تلاش هستند تا اسرائیل را به دلیل ارتکاب جنایت جنگی پای محاکمه در دادگاه کیفر بین‌المللی بکشانند.

«صائب عرقات» مذاکره‌کننده ارشد فلسطینی گفت که امروز گفت‌و‌گوهایی جدی میان مسئولان شورای امنیت برگزار می‌شود که می‌تواند به تعیین تاریخی برای محاکمه شدن اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌الملل و دیگر مراجع قضایی منجر شود.

مقام‌های فلسطین اخیرا طرحی را به سازمان ملل تسلیم کردند که ضرب‌الاجلی را برای خروج نیروهای نظامی اسرائیلی از مناطق اشغالی تعیین می‌کرد، اما این طرح به تصویب نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز