خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

توضیحات روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در رابطه با مناظره رسایی و زیباکلام

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۹۲

این مناظره به هیچ وجه در هیات سه نفره‌ای که برای تصویب مراسم سیاسی در نظر گرفته شده، مطرح و تصویب نشده است.

روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با تکذیب خبر ممانعت از برگزاری مناظره رسایی و زیباکلام مدعی شد: این مناظره به هیچ وجه در هیات سه نفره‌ای که برای تصویب مراسم سیاسی در نظر گرفته شده، مطرح و تصویب نشده است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با تکذیب خبر ممانعت از برگزاری مناظره رسایی و زیباکلام مدعی شد: این مناظره به هیچ وجه در هیات سه نفره‌ای که برای تصویب مراسم سیاسی در نظر گرفته شده، مطرح و تصویب نشده است.

متن کامل این توضیحات به شرح زیر است:

«با سلام

احتراما پیرو درج خبری با عنوان مسولان دانشگاه آزاد از برگزاری مناظره رسایی و زیباکلام ممانعت به عمل آوردند. توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد. خواهشمند است طبق قانون اقدامات لازم جهت درج این توضیحات را صادر فرمایید.

۱ - مناظره یک بحثدو نفره و دارای طرف مخالف و موافق است حال اینکه ۹ دی یک حماسه ملی و رویدادی وحدت‌بخش برای پایان دادن به فتنه ۸۸ بوده از این رو به هیچ وجه قابل بحثو بررسی در قالب مناظره نیست و نه تنها در فضای دانشگاه نمی‌تواند کمکی به افزایش بصیرت دانشجویان کند بلکه می‌تواند به محملی برای ایجاد تفرقه نیز تبدیل شود.

۲ - واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی همنوا با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی برگزاری مراسم ویژه جهت بزرگداشت این حماسه را در دستور کار خود دارد و تاکنون نیز به نصب بنر، پلاکارد و درج سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ۹ دی اقدام کرده و انشاءالله در سالروز این حماسه بزرگ نیز مراسم باشکوهی با حضور و همکاری کانون‌ها، تشکل‌ها و نشریات دانشجویی برگزار خواهد کرد.

۳ - عنوان شده‌است که برگزاری مناطره به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی در راستای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بوده است، در حالی که کرسی‌های آزاداندیشی یک مقوله متفاوتی از این قضیه بوده و دستورالعمل خاصی خود را دارد و اتفاقا دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بانیان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بوده و تاکنون کرسی‌های فراوانی در واحدهای دانشگاه آزاد از جمله واحد علوم و تحقیقات برگزار شده است.

۴ - تمام درخواست‌های برگزاری مراسم سیاسی ابتدا در هیأت سه نفره که متشکل از رئیس واحد، رئیس ستاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و نماینده رئیس دانشگاه باید مطرح و مورد تصویب قرار گیرد حال اینکه در این هیأت برگزاری مناظره به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور آقایان رسایی و زیباکلام به هیچ وجه مطرح و تصویب نشده است. لذا عنوان کردند این مطلب که مسئولان دانشگاه علوم و تحقیقات از برگزاری مناظره ممانعت به عمل آورده‌اند از اساس بی‌معنی و کذب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز