خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

برای حفظ آرمان‌های متعالی آینده در گذشته متوقف نشویم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۶۰

خوشبختانه مجموعه افراد فعال نظام و به خصوص رهبری معظم انقلاب با هوشمندی، فراست و وقت شناسی، حربه و شگردهای دشمنان را به خوبی شناسایی و آن را خنثی کردند.

وزیر دادگستری روز ۹ دی را بلوغ سیاسی جامعه ایران توصیف کرد و گفت: ۹ دی نقطه اوج پیوستگی ملت و رهبری و روز خدا در مقابله با دشمنان خدا و همچنین روز یاس دشمنان انقلاب بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه در حوادثسال ۸۸ به دنبال اتفاقات و بلوایی که اتفاق افتاد برای کشور مشکلات متعددی ایجاد شد، گفت: متاسفانه افرادی که باید خود حافظ امنیت و تحکیم مناسبت‌های اجتماعی و انسجام ملی باشند و در مقابل دشمنان جلو‌تر از دیگران به دفاع از نظام، ارکان نظام و حقوق عامه بپردازند، صحنه را برای تاخت و تاز دشمنان ملت و توسعه فتنه و فتنه‌گران هموار کردند.

وی این امر را یک خبط بزرگ تاریخی و اشتباهی غیرقابل جبران دانست و ادامه داد: خوشبختانه مجموعه افراد فعال نظام و به خصوص رهبری معظم انقلاب با هوشمندی، فراست و وقت‌شناسی، حربه و شگردهای دشمنان را به خوبی شناسایی و آن را خنثی کردند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: آنچه که این حوادثناگوار و فتنه بزرگ را زمین‌گیر و سرکوب کرد، هوشمندی مردم شریف و همراهی و پیروی آنها از رهبر معظم انقلاب بود که این اتفاق و یگانگی، خودش را در روز ۹ دی نشان داد.

پورمحمدی روز ۹ دی را بلوغ سیاسی جامعه ایران توصیف کرد و گفت: ۹ دی نقطه اوج پیوستگی ملت و رهبری و روز خدا در مقابله با دشمنان خدا و همچنین روز یاس دشمنان انقلاب بود.

وزیر دادگستری ابراز امیدواری کرد که این بصیرت و هوشیاری ادامه داشته باشد و گفت: البته باید از گذشته عبرت گرفته و آن را چراغ راه آینده قرار دهیم.

وی افزود: باید بتوانیم از گذشته برای حفظ منافع امروز و آرمان‌های متعالی آینده عبور کنیم و در گذشته متوقف نشویم.

پورمحمدی تاکید کرد: گذشته را موجب تضعیف، افتراق و اختلاف یکدیگر قرار ندهیم و از آن الهام بگیریم.

وی اضافه کرد: دستاوردهای گذشته یعنی جایگاه رهبری، وحدت ملی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی را برای رسیدن به اهداف متعالی برای همیشه چراغ راه قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز