خبرگزاری کار ایران

در پی نفوذ اینترنتی به پایگاه هسته‌ای کره‌جنوبی؛

سئول در حوزه سایبری از پکن درخواست کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۸۸

مقام‌های کره‌جنوبی اعلام کرد که در پی انجام حملات جدید سایبری به سایت‌ و نیروگاه هسته‌ای که منبع آن به شهری در شمال‌شرقی چین بازمی‌گردد، از این کشور برای تایید منبع حمله‌ها درخواست کمک کرده است.

یکی از مقام‌های کره‌جنوبی امروز - چهارشنبه - گفت که سئول برای تایید حمله‌های سایبری به پایگاه‌های هسته‌ای خود از چین درخواست کمک کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یکی از مقام‌های کره‌جنوبی اعلام کرد که در پی انجام حملات جدید سایبری به سایت‌ و نیروگاه هسته‌ای که منبع آن به شهری در شمال‌شرقی چین بازمی‌گردد، از این کشور برای تایید منبع حمله‌ها درخواست کمک کرده است.

محل آدرس‌های اینترنتی که برای انجام حمله‌ به نیروگاه هسته‌ای کره‌جنوبی مورد استفاده قرار گرفته‌ شده‌اند، به طور قطع ثابت نمی‌کنند که منبع حمله‌ها در چین واقع شده است.

«پارک گئون‌‌ های» رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی اخیرا از نفوذ به سیستم اطلاعات هسته‌ای این کشور خبر داده بود.

مقام‌های کره‌جنوبی اعلام کرده‌اند که تجهیزات و سیستم امنیتی - سایبری را در سایت‌های هسته‌ای خود تقویت می‌کنند.

سئول کره‌شمالی را مسئول حملات سایبری به تجهیزات هسته‌ای خود معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز