خبرگزاری کار ایران

مشکلات بخش خصوصی را می دانم؛

دبیری: تبریز باید در هیات رئیسه فوتبال کرسی داشته باشد / فوتسال بخشی از دغدغه های من است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۸۰

کاندیدای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده ام تا راهکارها و برنامه‌هایی که پیرامون بخش خصوصی دارم را به فدراسیون فوتبال انتقال دهم تا بلکه بخش خصوصی راغب شود در این زمینه سرمایه گذاری کند.

شهرام دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: تبریز با دو سهمیه لیگ‌برتری در رشته فوتبال و سه سهمیه لیگ‌برتری در فوتسال باید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سهم داشته باشد که به همین خاطر هم کاندیدا شده‌ام.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: سال‌های زیادی است که در فوتسال و فوتبال هستم و به عنوان بخش خصوصی در ماشین‌سازی تبریز و دبیری تبریز شرایط و مشکلات این بخش را از نزدیک لمس کرده‌ام. به همین خاطر هم کاندیدای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده ام تا راهکارها و برنامه‌هایی که در این رابطه دارم را به فدراسیون فوتبال انتقال دهم تا بلکه بخش خصوصی راغب شود تا دراین زمینه سرمایه گذاری کند.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز که خود نیز دارای مدرک مربیگری A آسیا است، با اشاره به مشکلات فوتسال نیز متذکر شد: فوتسال هم بخشی از دغدغه های من در هیات رئیسه خواهد بود که تاکنون نتوانسته تا رده بالای مدیریت در این فدراسیون بالا بیاید که باید برای آن هم چاره ای اندیشید.

شهرام دبیری همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش در واکنش به اظهار بی‌اطلاعی هیات فوتبال تبریز به کاندیداتوری خود در هیات رئیسه یادآور شد: قرار بود سردار نظمی این موضوع را به آنها اطلاع بدهد. اما الان هم اتفاقی نیفتاده و امیدوارم هیات فوتبال آذربایجان شرقی حالا که اطلاع پیدا کرده از تنها نماینده آذری ها در هیات رئیسه حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز