خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛

افتتاحیه بیاد ماندنی و باشکوه برای جام ملت ها / نمایشی هیجان انگیز از عظمت استرالیا

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۶۷

مراسم افتتاحیه پویا و به یادماندنی خواهد بود که نظیر آن در استرالیا دیده نشده. این مراسم تمام عظمت و هیجان یک مراسم المپیک را در مدت ۱۱ دقیقه به نمایش خواهد گذاشت.

مراسم گشایش مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ با حضور ۸۰ بازیکن نوجوان روز نهم ژانویه(۱۹دی) درشهر ملبورن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مراسم که به مدت ۱۱ دقیقه برگزار می شود به تکریم و تجلیل از فرهنگ استرالیایی می پردازد و پس از آن اولین دیدار جام در ورزشگاه ملبورن میان استرالیا و کویت برگزار می شود.

این دیدار آغازگر تورنمنت ۲۳ روزه ای است که طی آن ۱۶ تیم برتر آسیا در پنج شهر ملبورن، سیدنی، بریزبن، کانبرا و نیوکاسل ۳۲ دیدار برگزار می کنند. انتظار می رود این تورنمت ۸۰۰ میلیون مخاطب تلویزیونی را در سراسر جهان جذب کند.

مایکل براون مسئول کمیته برگزاری جام ملت های آسیا گفت: مراسم افتتاحیه پویا و به یادماندنی خواهد بود که نظیر آن را در استرالیا ندیده ایم.

وی گفت: این مراسم تمام عظمت و هیجان یک مراسم المپیک را در مدت ۱۱ دقیقه خواهد داشت و درست قبل از اولین بازی هیجان انگیز جام برگزار می شود.

براون اظهار داشت: مراسم افتتاحیه ویترینی از بهترین های لباس و موسیقی استرالیا خواهد بود و به تجلیل از زمینه و سبک زندگی متنوع و شور و اشتیاق این کشور برای فوتبال می پردازد.

علاوه برآن ۸۰ کودک از باشگاه های فوتبال محلی و ۱۲۰ هنرمند نظیر آکروبات بازان و اجراکنندگان بومی به اجرای برنامه می پردازند. حرکات نمایشی فوتبال نیز در این مراسم گنجانده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز