خبرگزاری کار ایران

رییس جدید دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۶۶

حجت الاسلام سعید علیزاده به عنوان رییس جدید دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز جایگزین حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر فروهی شد.

طی مراسمی رییس جدید دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سعید علیزاده به عنوان رییس جدید دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز جایگزین حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر فروهی در این سمت شد.

وی با رای اکثریت اعضای هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز به این سمت انتخاب شده است.

رییس دانشگاه تبریز در این آیین ایجاد دانشکده الهیات در این دانشگاه را محصول تفکر ارزشمند وحدت حوزه و دانشگاه دانست و گفت: در سال های اخیر برای ارتباط میان این دو بخش حرکت های موثری برداشته شده است و انشاالله با وحدت و همدلی، این راه با تعامل بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدرضا پورمحمدی کسب علوم اسلامی یکی از الزامی ترین امور و از آموزه های دینی دانست و گفت: دانشکده الهیات صرفا یک دانشکده معمولی نیست، بلکه وظیفه های مهم دیگری از جمله تربیت انسان های سالم و تحکیم روابط حوزه و دانشگاه را بر عهده دارد.

در این آیین همچنین حجت الاسلام ناصر فروهی، رییس سابق دانشکده الهیات و علوم اسلامی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طی سمت مسئولیت خود از جمله وضعیت فعلی دانشکده، اقدامات انجام گرفته، تعاملات انجام گرفته بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جهت ارتقای علمی ارایه کرد.

همچنین حجت الاسلام سعید علیزاده، رییس جدید دانشکده الهیات و علوم اسلامی ضمن ارایه برنامه های خود و تقدیر از تلاش های حجت الاسلام دکتر فروهی تأکید کرد که تمام تلاش خود را برای تداوم فعالیت های صورت گرفته در جهت ارتقای علمی دانشکده با مشارکت اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان به کار خواهد گرفت و فضایی سالم از نظر روحی و روانی در کنار قانونمندی ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام علیزاده، پیش از این سمت هایی همچون مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز و مدیر گروه معارف اسلامی این دانشگاه را بر عهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز