خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس کل بانک مرکزی امارات متحده عربی

کد خبر : ۲۳۵۲۵۱

عبدالناصر همتی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز در ابوظبی با دکتر المنصوری رئیس کل بانک مرکزی امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.

بانک ملی ایران با هفت شعبه و یک باجه در شهرهای مختلف امارات فعالیت می‌کند و خدمات شایان توجهی به اشخاص و شرکت‌های فعال به ‌ویژه اشخاص و تجار ایرانی در این کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز در ابوظبی با دکتر المنصوری رئیس کل بانک مرکزی امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار همتی گزارشی از پیشرفت امور اقتصادی ایران، علیرغم تداوم تحریم‌ها ارائه و خواستار مساعدت بیشتر بانک مرکزی امارات متحده عربی برای فعالیت بانک‌های ایرانی به ‌ویژه شعب بانک ملی ایران در امارات شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد در کنار شعب و بانک‌های مستقل وابسته به بانک ملی ایران در سراسر جهان، بانک ملی ایران با هفت شعبه و یک باجه در شهرهای مختلف امارات فعالیت می‌کند و خدمات شایان توجهی به اشخاص و شرکت‌های فعال به ‌ویژه اشخاص و تجار ایرانی در این کشور ارائه می‌دهد.

در این دیدار رئیس کل بانک مرکزی امارات نیز به اهمیت فعالیت‌های شعب بانک ملی ایران در امارات اشاره و مقرر کرد مساعدت لازم برای توسعه فعالیت آن‌ها بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز