خبرگزاری کار ایران

نگاهی به دور رفت جام زنده یاد معدنی؛

شهرداری ارومیه مقتدرترین تیم لیگ والیبال / ارتعاشات و پارس مهر ناکامان لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۶۴

شهرداری ارومیه تنها تیم بدون شکست این رقابت ها بود که با ۱۸ امتیاز از شش پیروزی در صدر گروه دوم قرار گرفت. این تیم در شش دیدار دور رفت خود امتیاز ۱۸ ست را به دست آورد و تنها امتیاز یک ست را از دست داد.

دور رفت لیگ برتر والیبال سال ۹۳ در حالی به پایان رسید که در بین ۱۴ تیم شرکت کننده در این رقابت ها، شهرداری ارومیه عنوان تنها تیم بدون شکست این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران که امسال با نام جام زنده یاد حسین معدنی پیگیری می شود، از یکشنبه ۱۸ آبان ماه آغاز شد و چهارشنبه ۲۶ آذرماه با صدرنشینی تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در دو گروه مقدماتی این رقابت ها به پایان رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تنها تیم بدون شکست این رقابت ها بود که با ۱۸ امتیاز از شش پیروزی در صدر گروه دوم قرار گرفت. این تیم در شش دیدار دور رفت خود امتیاز ۱۸ ست را به دست آورد و تنها امتیاز یک ست را آن هم در مسابقه نخست خود به تیم سایپا واگذار کرد. این آمار بدان معناست که ارومیه در پنج مسابقه سه بر صفر و در یک دیدار سه بر یک به پیروزی رسیده است.

تیم شهرداری ارومیه در ۱۹ ست مسابقه خود ۴۷۷ امتیاز به دست آورد و ۳۷۸ امتیاز به حریفان داد که میانگین ۲۵ امتیاز برده در هر ست و کمتر از ۲۰ امتیاز باخته در هر ست را به دست آورده است.

بعد از نماینده ارومیه، پیکان تهران که با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه یک این رقابت ها در دور رفت شد، بهترین عملکرد را به خود اختصاص داد. شاگردان پیمان اکبری در شش مسابقه خود یک ناکامی و پنج پیروزی تجربه کردند. این تیم سه دیدار خود را سه بر صفر، یک مسابقه سه بر یک و یک دیدار را سه بر دو پیروز شده است و در یک مسابقه نیز سه بر دو مغلوب حریف(شهرداری تبریز) شده است.

پیکان در ۲۳ ست مقابل حریفان در شش مسابقه به میدان رفته است که در ۶ ست مغلوب و ۱۷ ست پیروز میدان بوده است. این تیم ۵۴۳ امتیاز در ۲۳ ست به دست آورده است که میانگین ۲۳.۶ پوئن است و ۴۷۶ امتیاز نیز از دست داده است که میانگین آن ۲۰ امتیاز در هر ست می شود.

از سوی دیگر تیم های ارتعاشات صنعتی ایران در گروه اول و پارس مهر فارس در گروه دوم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال را بدون کسب امتیاز سپری کردند و هر دو تیم شش شکست را تجربه کردند.

با توجه به اینکه ارتعاشات در لیگ برتر والیبال از بازیکنان تیم نوجوانان استفاده می کرد، انتظار پیروزی از این تیم وجود نداشت، اما این تیم نمایش خوبی مقابل حریفان خود ارائه کرد و بارها تیم های مقابل را تا مرز شکست پیش برد.

ارتعاشات چهار ست برده در شش مسابقه این رقابت ها داشت، اما پارس مهر فارس تنها امتیاز دو ست را در شش مسابقه خود به دست آورده است.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از چهارشنبه دهم دی ماه آغاز می شود و تا چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا در نهایت هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شوند.

جدول لیگ برتر والیبال در پایان دور رفت مرحله مقدماتی به قرار زیر است:

گروه اول:

۱ - پیکان تهران ۱۵ امتیاز

۲ - شهرداری تبریز ۱۳ امتیاز

۳ - میزان خراسان ۱۳ امتیاز

۴ - جواهری گنبد ۹ امتیاز

۵ - شهرداری زاهدان ۸ امتیاز

۶ - تعاون گنبد ۵ امتیاز

۷ - ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز

گروه دوم:

۱ - شهرداری ارومیه ۱۸ امتیاز

۲ - وزارت دفاع ۱۲ امتیاز

۳ - متین ورامین ۱۲ امتیاز

۴ - سایپا هفت امتیاز

۵ - آلومینیوم المهدی هفت امتیاز

۶ - نوین کشاورز هفت امتیاز

۷ - پارس مهر بدون امتیاز

برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

چهارشنبه دهم دیماه:

ارومیه: شهرداری ارومیه – سایپا البرز

ورامین: متین ورامین – مهرپارس فارس

بندرعباس: آلومینیوم المهدی – نوین کشاورز

مشهد: میزان خراسان – ارتعاشات صنعتی ایران

زاهدان: شهرداری زاهدان – شهرداری تبریز

گنبد: تعاون گنبد – بازرگانی جواهری گنبد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز