خبرگزاری کار ایران

باید تابع نظرات رعدی باشیم؛

غیاثی: اگر مربی نباشم از سکوها، تیم را تشویق می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۴۸

شایعات زیاد است و اگر اختلافی وجود دارد باید تابع ایشان باشیم مگر اینکه نخواهیم کار کنیم. اینکه بمانیم و بخواهیم با نظرات آقای رعدی مخالفت کنیم کار درستی نخواهد بود.

مربی تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم از آینده‌اش در این تیم بی‌اطلاع است و تاکید دارد اینکه در بازی هفته چهاردهم مقابل تیم شهید منصوری روی نیمکت نبوده است، دلیل اختلاف با رعدی سرمربی تیمش نیست.

گفت‌وگوی سید وحید غیاثی با خبرنگار ایلنا در پی می‌آید؛

قضیه سکونشینی شما در بازی با منصوری قرچک چه بود؟

چیز خاصی نبود. فدراسیون قانون جدیدی گذاشته است که می‌گوید بیش از شش نفر نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند که بودن دکتر، سرپرست و تدارکات الزامی است و تنها سه نفر باقی می‌ماند. آقای رعدی سرمربی تیم است و گفته بود مربی دروازه‌بان‌ها باید روی نیمکت باشد که با این وجود از بین آقای صبوری و بنده باید یک نفر کنار زمین بود. با هماهنگی که با آقای صبوری انجام دادیم، قرار شد بنده بالا بروم.

سرمربی شما بعد از بازی گفت بنده معتقد نیستم که اگر آقای غیاثی روی نیمکت بود بازی را می‌بردیم…

نظرشان را گفته‌اند و باید به حرف ایشان احترام گذاشت. آقای رعدی در حال حاضر سرمربی تیم است و تا وقتی که باشد همه باید تصمیمات‌شان را بپذیرند. یا نباید کسی کار کردن با ایشان را قبول کند یا اگر قبول کرد، باید از نظرات آقای رعدی پیروی کند. تمام مسئولیت‌های برد، باخت و اتفاقات دیگر گردن سرمربی است و خودش بهتر می‌داند چه کسی باشد یا نه. زمان آقای شمسایی نیز چنین چیزی بود اما آقای شمسایی گفتند باید هر دو کمک بنده روی نیمکت باشند که در آن زمان تصمیم دیگری اتخاذ شد و ما کنار ایشان بودیم.

شایعه اختلاف شما با سرمربی جدید تیم درست است؟

خیر. شایعات زیاد است و اگر اختلافی وجود دارد باید تابع ایشان باشیم. مگر اینکه نخواهیم کار کنیم. اینکه بمانیم و بخواهیم با نظرات آقای رعدی مخالفت کنیم کار درستی نخواهد بود. اختلاف و هیچ مشکلی نیست. روز بازی نیز گفته بودم اگر نیاز به آنالیز یا هر کمک دیگری باشد انجام خواهم داد. آقای رعدی یک مربی قدیمی است و از نظر سن و سال و دیگر مسائل از ما بزرگتر بوده و باید به ایشان احترام گذاشت.

شما چندی پیش گفته بودید برای سرمربیگری ماهان‌تندیس با بنده صحبت شده است اما به فاصله یک روز مدیرعامل حرف شما را تکذیب کرد…!

این قضیه را نمی‌دانم و خبر ندارم چه چیزی گفته‌اند. اطلاعی در این رابطه ندارم اما هرکس نظر خودش را می‌گوید.

علت شکست ماهان‌تندیس مقابل تیم شهید منصوری چه بود؟

چیزی که از آن بالا دیدم خستگی بازیکنان یکی از عوامل بود چون بچه‌ها آن توانایی لازم را نداشتند. در بازی با مس‌سونگون شاهد بودید یک بازی سرعتی به نمایش گذاشتیم و بازیکنان تحرک زیادی داشتند اما در مقابل منصوری بازیکنان خسته بودند. عامل دیگر باخت، زمان کمی بود که آقای رعدی تیم را تحویل گرفته بودند. او با سه، چهار جلسه تمرین نمی‌توانست شناسایی خوبی از بازیکنان داشته باشد.

خیلی‌ها معتقد بودند اگر در زمان بازی شما در کنار سرمربی تیم بودید، شاید ماهان سه امتیاز را از دست نمی‌داد چون منصوری قرچک نیز تیم قدرتمندی نشان نداد…

فکر نمی‌کنم تیم شهید منصوری در قم برد داشته باشد. بالاخره نظر سرمربی اینگونه بود و باید به آن احترام گذاشت. نمی‌توانم بگویم من اگر کنار زمین بودم بازی را می‌بردیم چون فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است. شاید بنده هم بودم می‌باختیم اما در کل، این حرف شما را خیلی از افراد گفتند و درست است. شاید از نوجوانی و جوانی با بعضی از بازیکنان هم بازی بودم و همچنین شناخت خوبی نسبت به آن‌ها دارم.

راجع به فحاشی‌هایی که به بازیکنان سابق تیم قم شد نظری دارید؟

صد در صد با اینگونه مسائل مخالف هستم. یک سری آدم در آنجا هستند که نمی‌توان گفت هواداران تیم قم هستند چون تماشاگران ما یکی از بهترین‌ها در کشور هستند و همیشه فدراسیون از بازی‌هایی که در شهر قم برگزار می‌شود رضایت دارد ولی نمی‌دانم این بازی چه اتفاقی افتاد که اینگونه شعارها داده شد. کار درستی نبود چون بالاخره هر بازیکنی از تیمش جدا خواهد شود. شاید سال دیگر آقای وفایی برود؛ باید به او نیز فحاشی شود؟ کار حرفه‌ای صورت نگرفت. این مسائل آزار دهنده است و با باشگاه نیز در این رابطه صحبت کردم. لیدرهای بنده خدا هم گفتند از طرف ما نبوده است. فکر می‌کنم چند آدم خاص این کار را انجام دادند چون همه تماشاگران ما اینگونه نیستند و هواداران قم فرهنگ بالایی دارند.

اگر جای فحاشی، تیم تشویق می‌شد، ماهان بازی را نمی‌برد؟

این امکان وجود داشت و خیلی بهتر بود اگر این کار صورت می‌گرفت. اثر مثبت‌تری داشت چون با فحاشی به بازیکنان حریف نتیجه‌ای نمی‌گیریم؛ حالا که این دو بازیکن، برای شهر قم بودند. فحاشی اگرنباشد کار بهتر انجام می‌شود چون اگر به این شکل باشد و شهرهای دیگر نیز اینگونه رفتار کنند، ورزشی باقی نمی‌ماند و اصل مطلب زیر سوال می‌رود.

با شرایط به وجود آمده در کادر فنی ماهان‌تندیس، همراه تیم می‌مانید؟

امروز جلسه‌ای با مدیران و کادر فنی داریم که باید دید نتیجه چه خواهد شد. فعلا مشکلی نبوده و روز گذشته که آقای رعدی نبودند، تمرین را انجام دادیم. اینکه چه اتفاقی در جلسه امروز ما و باشگاه، رقم خواهد خورد، دست خداست. اگر همراه تیم هم در ادامه فصل نبودیم، آروزی موفقیت برای نماینده قم داریم. اگر ما جدا از تیم باشیم هر کمکی از دست‌مان بیاید برای پیروزی تیم قم انجام می‌دهیم و والله قسم اینگونه نیست که اگر نباشیم حرف خاصی بزنیم. هیچ‌وقت هم دنبال این حرف‌ها نبوده و نیستم. اگر در آینده نباشم کسی هستم که خواهم آمد و از بالا تیم را تشویق خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز