خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران:

ائتلاف آمریکایی برای مبارزه با داعش یک تحرک ظاهری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۲۲

حمایت ایران از سوریه به این دلیل بود که یک سری از کشورها در منطقه قلدر بازی در نیاورند از این رو در این مدت آنها فهمیدند نمی توانند کاری را صورت دهند همچنین بعد از حوادثداعش در عراق کشورهای حامی تروریست ها متوجه شدند که مصیببتی بزرگتر از این حوادثبرای خودشان در حال رخ دادن است.

رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در شهر دمشق تصریح کرد: ائتلاف آمریکایی برای مبارزه با داعش یک تحرک ظاهری است گفت قطعا مبارزه با گروه های تروریستی تنها با فعالیت و مقاومت ملت ها محقق میشود از این رو امیدوارم در مذاکرات چند روز آینده بحثهای جدی برای ایجاد یک شرایط پایدار امنیتی مطرح شود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورد به سوریه در جمع خبرنگاران گفت سوریه از گذشته کشور دوست ایران بوده و در شرایط سخت جنگ در کنار جمهوری اسامی بود.

وی ادامه داد: حوادثاخیر در منطقه نشان داد که کشورهای حامی تروریست قصدشان این بود که از این طریق سلطه ای در منطقه پیدا کرده و سوریه را از محور مقاومت خارج کنند از این رو اینکه برخی کشورها از آن ور آب برای دیگر کشورها تصمیم بگیرند بسیار نادرست است.

لاریجانی گفت: حمایت ایران از سوریه به این دلیل بود که یک سری از کشورها در منطقه قلدر بازی در نیاورند از این رو در این مدت آنها فهمیدند نمی توانند کاری را صورت دهند همچنین بعد از حوادثداعش در عراق کشورهای حامی تروریست ها متوجه شدند که مصیببتی بزرگتر از این حوادثبرای خودشان در حال رخ دادن است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من ائتلاف امریکایی مبارزه با داعش یک تحرک ظاهری است گفت قطعا مبارزه با گروه های تروریستی تنها با فعالیت و مقاومت ملت ها محقق میشود از این رو امیدوارم در مذاکرات چند روز آینده بحثهای جدی برای ایجاد یک شرایط پایدار امنیتی مطرح شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره راه حل های سیاسی مطروحه از سوی ایران و روسیه برای حل بحران در منطقه گفت قطعا مهمترین مسئله این است که ملت سوریه خود باید تصمیم بگیرد همچنین ایران از همه راه حل های سیاسی که از کشتارهای تروریستی جلوگیری میکند استقبال می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز