خبرگزاری کار ایران

تشریح وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۱۳

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در محورهای منتهی به شهر مقدس مشهد بار ترافیکی پرحجم است و در سایر جاده ها و معابر کشور نیز وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رییس اداره گروه کنترل و عملیات ویژه پلیس راه نیروی انتظامی، در تشریح آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور، از بارش برف و باران در بیشتر جاده ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همایون اسفندی افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در محورهای منتهی به شهر مقدس مشهد بار ترافیکی پرحجم است و در سایر جاده ها و معابر کشور نیز وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: براین اساس در استان های اصفهان محور دلیجان - اصفهان، آذربایجان غربی تکاب - شاهین دژ و پیرانشهر - نقده، اردبیل، اسالم - خلخال، قزوین، بوئین زهرا - ساوه، مازندران، ارتفاعات هراز و فیروزکوه، همدان - کرمانشاه، شرق استان تهران امام زاده هاشم و ارتفاعات فیروزکوه، بارش برف و در استان های لرستان، مازندران، همدان، چهار محال و بختیاری، اصفهان کاشان، قم و اصفهان، گلپایگان، قم - تهران، قم - کاشان و قم - سلفچگان، البرز، خراسان رضوی محور نیشابور - سبزوار، سمنان محور سمنان - گرمسار و استان مرکزی بارش باران گزارش شده و در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس، به انسداد چهار محور نیز اشاره کرد و گفت: در آزاد راه چالوس - مرزن آباد، محور شمشک به دیزین به علت نبود ایمنی کافی، محور پونل - خلخال به علت بارش برف و کولاک و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات عمرانی و تبدیل محور به آزاد راه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز