خبرگزاری کار ایران

واترپلو پتانسیل خوبی دارد؛

شهنازی: فینال با قزاق ها جنگ نابرابر بود / جناح راست زنجان ضعف داشت!

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۲۴

حضور در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا برای زرین معدن ارزشمند است و بازیکنان زنجان در مسابقه فینال هم خوب جنگیدند و نهایت تلاش خودشان را بکار گرفتند اما حریف از آنها قوی تر بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با نابرابر توصیف کردن دیدار فینال مقابل آستانای قزاقستان گفت: حریف از بازیکنان باتجربه و حرفه ای سود می برد و شکست این تیم پرمهره آسان نبود.

شاهرخ شهنازی که در پایان دیدار فینال دهمین دوره رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا با خبرنگار ایلنا گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار فینال رقابت جذابی بود و دو تیم برای پیروزی در این مسابقه تلاش کردند ولی آستانا تیم بهتری بود و توانست از وقت سوم به بعد برتری اش را به نماینده کشورمان تحمیل کند.

شهنازی در اظهار نظری فنی نسبت به عملکرد فنی دو تیم در این مسابقه گفت: جناح راست تیم زرین معدن زنجان تاحدودی ضعیف بود و اکثر حملات تیم آستانا از این جناح پایه ریزی می شد و نماینده کشورمان نتوانست این منطقه را مقابل حملات تیم حریف به خوبی پوشش دهد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از تلاش بازیکنان تیم زرین معدن زنجان تمجید کرد و اظهار داشت: حضور در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا برای این تیم شهرستانی ارزشمند است و بازیکنان زنجان در مسابقه فینال هم خوب جنگیدند و نهایت تلاش خودشان را بکار گرفتند اما حریف از آنها قوی تر بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: واترپلو از پتانسیل بالایی در کشور برخوردار است و امیدوارم با یک برنامه ریزی مناسب این رشته بتواند جایگاه گذشته خود را در واترپلوی آسیا بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز