خبرگزاری کار ایران

گلایه محمدعلی کشاورز از شایعه‌سازان " مرگ "

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۷۶۱

هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور ضمن اعلام سلامت خود از افرادی که به انتشار اخبار " مرگ " اقدام می‌کنند گلایه کرد و این رفتار را دور از اخلاق دانست.

محمدعلی کشاورز که این روزها در منزل خود بستری است از شایعه‌‌پراکنی بعضی رسانه‌ها که همواره منتظر " مرگ " هنرمندان هستند؛ گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شایعه‌سازی بعضی رسانه‌های غیررسمی درباره سلامت و درگذشت هنرمندان و چهره‌های سرشناس اتفاقی است که گویا به این زودی نباید پایانی برای آن متصور شویم.

رویکرد ناپسند عده‌ای برای جذب مخاطب و به اصلاح بالا بردن تعداد " کلیک " و بازدید سایت‌ که بعضا دلیلی جز سودجویی‌ مالی و دریافت آگهی بواسطه ارائه آمار بالای مخاطب ندارد. از سوی دیگر بی‌اطلاعی و جریان معیوب گردش اطلاعات در فضای مجازی نیز گاهی موجوب افزایش شایعات می‌شود.

بر همین اساس شبکه‌های اجتماعی و بعضی رسانه‌های غیررسمی امروز بار دیگر خبر درگذشت محمدعلی کشاورز، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را منتشر کردند که پس از پی‌گیری خبرنگار ایلنا توسط این هنرمند رد شد.

محمدعلی کشاورز در این گفتگو ضمن اعلام سلامت خود از افرادی که به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند؛ گلایه کرد و این رفتار را به دور از اخلاق دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز