خبرگزاری کار ایران

فرهادی:

داوطلبان جوان هلال احمر از محیط زیست حفاظت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۶۶

تفاهم‌نامه‌ای که امروز در این راستا امضا شد به تقویت مشارکت‌های اجتماعی جوانان و حضور پررنگ آنها در سطوح ملی منطقه‌ای و بین‌المللی برای حفاظت از محیط زیست می‌انجامد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر با مشارکت داوطلبان جوان خود برای حفاظت از محیط زیست اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فرهادی در همایش تقدیر از داوطلبان منتخب هلال احمر و امضای تفاهم نامه میان سازمان حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر و فدراسیون جهانی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: بدون شک حفظ محیط زیست از مهمترین دغدغه‌‌های قرن ۲۱ است که برای آن شاهد تلاش گسترده جهانی و ملی هستیم.

وی ادامه داد: به ویژه در ایران سازمان حفاظت محیط زیست و جوامع محلی نقش اساسی در اجرای سیاست‌ها و طرح‌های ملی ایفا کرده است و همچنین بنا بر تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی با فدراسیون‌های هلال احمر و صلیب سرخ، حفظ محیط زیست تا سال ۲۰۲۰ در برنامه همکاری این فدراسیون‌ها قرار دارد.

وزیر علوم افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از فعال‌ترین اعضای فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تلاش می‌کند که با کمک و همکاری جوانان در راستای حفاظت از محیط زیست عمل کند. تفاهم‌نامه‌ای که امروز در این راستا امضا شد به تقویت مشارکت‌های اجتماعی جوانان و حضور پررنگ آنها در سطوح ملی منطقه‌ای و بین‌المللی برای حفاظت از محیط زیست می‌انجامد.

فرهادی گفت: امید است که برای دستیابی به نتایج این تفاهم‌نامه بتوان از تجربیات صلیب سرخ و فدراسیون بین‌المللی در این زمینه استفاده کرد و حفظ محیط زیست و توسعه پایدار در دستور کار این فدراسیون‌ها قرار داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز