خبرگزاری کار ایران

توسط دانشکده علوم و حدیث؛

همایش نکوداشت استاد سید محمد باقر حجتی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۱۲

این همایش حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان مجموعه دانشگاهی پردیس تهران در تالار شیخ طوسی(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

همایش نکوداشت چهره ماندگار حوزه علوم قرآن و حدیث، استاد سید محمد باقر حجتی همزمان باروز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش در تالار شیخ طوسی(ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیثبرگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان، استادان و دانشجویان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیثبرگزار شد، از زحمات و تلاش‌های استاد دکتر سید محمد باقر حجتی تجلیل و قدردانی شد.

دکتر حجتی با بیان گوشه‌ای از اتفاقات زندگی خود تصریح کرد: در قرآن برکاتی است که در هیچ کتاب دیگر نیست.

عضو هیات امنای دانشگاه قرآن و حدیثدر ادامه گفت: امیدوارم این تلاش و کوشش مورد قبول حضرت باری تعالی قرار گیرد و همه شما را در آشنایی به قرآن و مضامین قرآن کریم و پایبندی به این کتاب آسمانی موفق بدارد.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیثتوصیه کرد: در این دانشگاه که به نام قرآن و حدیثنامگذاری شده است، اخلاص و درس خواندن برای خدا را همواره سرلوحه کار خود قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدوی راد نیز طی سخنانی گفت: همه آنچه که در کشور رقم خورد در قرآن و حدیثکار و ثمره آقای دکتر سید محمد باقر حجتی است.

وی به ویژگی‌های عمل صالح از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های عمل صالح این است که باید خاستگاه آن خداوند باشد و عمل صالح به لحاظ ظرف وجود و ظرف شکل گیری ثمر بخش‌ترین و کارآمد‌ترین است.

خاطر نشانی می‌شود در ابتدای این همایش دکتر محمد دولتی، معاون پژوهشی پردیس تهران طی سخنانی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خدمات ارزشمند این پژوهشگر و چهره ماندگار حوزه قرآن و حدیثعنوان کرد.

در پایان این همایش لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی حضرت آیت الله ری شهری رییس دانشگاه قرآن و حدیثو همچنین لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به دکتر سید محمد باقر حجتی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز