خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خبر داد:

کشف ۴۸ کیلوگرم حشیش در امیدیه

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۰۸

این مواد از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود و قاچاقچیان در حین عملیات، چندین بار مقاومت کرده و قصد داشتند از صحنه فرار کنند که ناکام ماندند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: اشراف اطلاعاتی این نهاد تا استان‌های همسایه نیز برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ وحید زرین کلاه با اشاره به کشف ۴۸ کیلوگرم حشیش از صندوق عقب یک دستگاه خودرو در شهرستان امیدیه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، اظهار داشت: این قاچاقچیان که اعضای یک باند سازمان یافته و و منسجم بودند با آگاهی از اشراف اطلاعاتی نیروهای ما، در خروجی استان فارس، مسیر خود را تغییر دادند و به استان خوزستان رفتند؛ با این وجود ما آنان را در امیدیه دستگیر کردیم.

وی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران توضیح داد: این مواد از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود و قاچاقچیان در حین عملیات چندین بار مقاومت کرده و قصد داشتند از صحنه فرار کنند که ناکام ماندند.

سرهنگ زرین کلاه این عملیات را در نتیجهٔ طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد و افزود: همانطور که بیان شد، اشراف عملیاتی نیروهای پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر تا استان‌های همسایه نیز برقرار است.

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان نیز خیر داد و اضافه کرد: در همین راستا، جمع آموری معتادان تابلو در شهر بوشهر و دیگر نقاط استان نیز در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز