خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

خرید و ذخیره سازی ۴۱ هزار و ۵۰۰ تن پرتقال در مازندران برای سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۷۹

مبلغ خرید و ذخیره سازی در شب عید برای پیمانکاران طرف قرارداد(اتحادیه استان به عنوان مباشر) هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال تعیین گردیده که مباشر با احتساب کلیه هزینه ها به مبلغ ۲۶ هزار ریال به مباشر توزیع تحویل می نماید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران میزان خرید و ذخیره سازی پرتقال در مازندران برای سال جاری را ۴۱ هزار و ۵۰۰ تن اعلام داشت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای مصوبه هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور، برنامه خرید و ذخیره سازی پرتقال و توزیع سیب درختی و پرتقال ایام پایانی سال ۱۳۹۳ به وزارت جهاد کشاورزی و مسوولیت خرید و ذخیره سازی در استان مازندران به مدیریت تعاون روستایی استان واگذار گردیده است که خرید از طریق مباشر(اتحادیه تعاونی روستایی مازندران) و با عقد قرارداد با پیمانکاران که از اشخاص حقیقی یا حقوقی با سابقه و خوشنام و ترجیحاً باغداران پیشرو بوده و دارای امکانات فنی مناسب برای امر خرید و ذخیره سازی می باشند، صورت پذیرفته و باغداران محصول تولیدی را به پیمانکاران تحویل می دهند.

وی ادامه داد: سپس پیمانکاران امر ذخیره سازی را انجام و در پایان سال جاری به مباشرین توزیع در کل کشور تحویل می دهند.

حیدرپور تصریح نمود: مبلغ خرید و ذخیره سازی در شب عید برای پیمانکاران طرف قرارداد(اتحادیه استان به عنوان مباشر) هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال تعیین گردیده که مباشر با احتساب کلیه هزینه ها به مبلغ ۲۶ هزار ریال به مباشر توزیع تحویل می نماید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران وزن پرتقال را حداقل ۲۰۰ گرم و حداکثر ۳۲۰ گرم اعلام داشت و افزود: میزان خرید و ذخیره سازی پرتقال در مازندران برای سال جاری ۴۱ هزار و ۵۰۰ تن تعیین گردیده است.
حیدرپور، زمان خرید برای پرتقال را از تاریخ اول آذر تا ۳۰ بهمن و ذخیره سازی را از تاریخ ۱۰ آذر تا ۱۰ اسفند سال جاری اعلام داشت.

وی در پایان گفت: تاکنون ۱۵هزار تن خرید و ذخیره سازی پرتقال با عقد قرارداد از طریق پیمانکاران انجام و بقیه در دست اقدام می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز