خبرگزاری کار ایران

با قید شرط سنی بالای ۱۶ سال؛

«خانه پدری» بدون سانسور اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۲۴

خانه پدری قرار است با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای ۱۶ سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود.

«خانه پدری» ساخته «کیانوش عیاری» از ۸ دی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ امیرحسین علم‌الهدی(دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه) با اعلام این خبر افزود: این فیلم بدون هیچ تغییری در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در سراسر کشور هم چون گرگان، اصفهان و مشهد اکران خواهد شد.

وی افزود: این فیلم قرار است با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای ۱۶ سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود.

آخرین ساخته سینمایی کیانوش عیاری مانند دیگر آثار این کارگردان همچون «آن سوی آتش»، «آبادانی‌ها»، «بودن یا نبودن»، «بیدارشو آرزو» و… نگاهی به مسایل اجتماعی دارد. این فیلم فیلم در سال ۸۹ ساخته شده اما تا امروز از اکران بازمانده بود.

«خانه پدری» در بخش افق‌های نوی شصت و نهمین دوره جشنواره ونیز به نمایش درآمد و مدیر جشنواره از آن به عنوان کشف آن سال یاد کرد.

داستان این فیلم روایت اتفاقی وحشتناک در خانواده‌ای است که راز سر به مهرش در طول ۶ نسل‌ مخفی می‌ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می‌گذارد. این فیلم یکی دیگر از بهترین بازیهای «مهدی هاشمی» را به همراه دارد و شهاب حسینی، مهران رجبی و نازنین فراهانی و… از دیگر بازیگران فیلم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز