خبرگزاری کار ایران

دستور ایوبی به حیدری خلیلی برای دگرگون کردن فارابی

کد خبر : ۲۳۴۰۳۲

به دستور ایوبی قرار است حیدری خلیلی راهکارهای عملیاتی برای کاهش دیوان‌سالاری و مسایل دست و پا گیر اداری، شفاف‌سازی حمایت‌ها، کاهش تصدی‌گری‌های بیهوده و عدالت محوری در برخورد با جامعه سینمایی در این سازمان سینمایی پیشنهاد کند.

رمضانعلی حیدری خلیلی در حکمی ازسوی حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به‌عنوان سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم «حجت الله ایوبی» به سرپرست بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

جناب آقای رمضانعلی حیدری خلیلی

مشاور محترم راهبردی

باتوجه به تجربه و شایستگی‌های جنابعالی و با تقدیر از تلاش‌های جناب آقای مهندس جعفری جلوه و به موجب مصوبه هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی، به موجب این حکم به سمت سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

در اسرع وقت راهکارهای عملیاتی کاهش دیوان سالاری دست و پا گیر، شفاف سازی حمایت‌ها، کاهش تصدی‌گری‌های بیهوده و عدالت‌محوری در برخورد با جامعه سینمایی را پیشنهاد کنید.

احیای واقعی بنیاد فارابی در گرو روزآمدگی ساختار، مدیریت‌ها و چابک‌سازی این نهاد اثر گذار می‌باشد.

امید است با پاسداری از تجربه‌های گشته و با نگاه آگاهانه به آینده و پرهیز از آزموده‌های ناکام پیشین، راه را برای تعالی بنیاد هموار سازید. امیدوارم با همدلی کارکنان خدوم بنیاد فارابی، این نهاد کهن بنیاد، به خانه امید سینمای ایران اسلامی تبدیل شود.

توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز