خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

مردم هیچگاه درجه دو و سه نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۹۵

خارج شدن از خطوط قرمز ممکن است انسان را زودتر به پول و قدرت برساند اما فساد را هم به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه خداوند متعال دین و شریعت را به عنوان نسخه درمان کننده انسان‌ها فرستاده است گفت: مردم هیچگاه درجه دو و سه نیستند و نزد خدا همیشه درجه یک می باشند.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام والمسلیمن سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که صبح امروز با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و جمعی از مدیران این قرارگاه در تهران آغاز شد با بیان اینکه خداوند متعال دین و شریعت را به عنوان نسخه درمان کننده انسان ها فرستاده است گفت: مردم هیچگاه درجه دو و سه نیستند و نزد خدا همیشه درجه یک می‌باشند.

وی افزود: خارج شدن از خطوط قرمز ممکن است انسان را زودتر به پول و قدرت برساند اما فساد را هم به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاقبت قارون و اموال دارایی‌هایش را به عنوان عبرت و درس آموزی برای همگان دانست.

وی یکی از مشخصه‌های عدم عبور از خطوط قرمز را ولایت مداری عنوان و تصریح کرد: پیاده‌روی در مسیر نجف تا کربلا بسیار سخت است اما ولایتمداری از امام پیشین محسوب می‌شود و اگر این جمعیت سلاح برداشت و به جنگ داعش رفت ولایت مداری از امام زمان(عج) محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلیمن سعیدی در پایان با برشمردن مراتب ولایتمداری گفت: اگر همانگونه که حضرت زهرا(س) از حریم ولایت امام علی(ع) دفاع کرد دیگران نیز اینگونه دفاع می‌کردند دختر پیامبر بین در و دیوار قرار نمی‌گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز