خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برای اداره کشور نیازمند بررسی دقیق شرایط موجود هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۱۴

آیت‌الله جنتی قرار بود در این همایش شرکت کند که به دلیل نامعلومی حضور نداشتند. / اگر بخواهیم کشور را با هزینه کمتری اداره کنیم نیازمند جدیت و بررسی دقیق شرایط موجود در کشور و ارائه مناسب‌تر برای کار مناسب هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: قانون معمولا اجرا و نظارت نمی‌شود و باید با کسی که قانون را اجرا نکرده برخورد کرد. در همایش نقش پژوهش در آفریند قانونگذاری بررسی شد اگر بخواهیم کشور را با هزینه کمتری اداره کنیم٬ نیازمند جدیت و بررسی دقیق شرایط موجود در کشور و ارائه مناسب‌تر برای کار مناسب هستیم.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در مورد برگزاری سومین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری که دیروز در مجلس به صورت دو شیفته برگزار شد٬ گفت: مجموعه مطالباتی که رئیس مجلس در این مرکز مطرح کرد این بود که تنها طرح‌ها و لوایح برایمان مهم نباشد بلکه در حوزه‌های مهم و تاثیرگذار کار کنیم تا به سمت تدوین قوانین مطلوب‌تر و مناسب‌تر با رعایت اولویت‌بندی‌های اصلی کشور برویم.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: قانون معمولا اجرا و نظارت نمی‌شود و باید با کسی که قانون را اجرا نکرده برخورد کرد. در این همایش بررسی شد که اگر بخواهیم کشور را با هزینه کمتری اداره کنیم نیازمند جدیت و بررسی دقیق شرایط موجود در کشور و ارائه مناسب‌تر برای کار مناسب داریم.

وی با بیان اینکه این همایش پیام‌های جدیدی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه آینده کار داشت٬ اظهار داشت: جمع‌بندی من از این سمینار بسیار مطلوب است اگرچه سمینارهای قبلی هم موفق بودند اما این همایش را از همه جهات موفق‌تر دیدم که در آن٬ مراسم تقدیر هم از آقای ناطق نوری به عنوان بنیانگذار این همایش و کسی که خودش سال‌ها در سیاست‌ کشور بود و مشکلات اصلی پیشرفت امور را نبود ساز و کارهای مناسب می‌دید، انجام شد.

جهانگیرزاده افزود: فقدان احزاب و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر بی‌برنامگی صرف٬ به جای پرداختن افراد به برنامه‌های مدون و نبود برنامه‌های مناسب در این همایش بررسی شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد جلسه بعدازظهر همایش نقش پژوهش در فرآیند قانون‌گذاری خاطرنشان کرد: در این جلسه نیز چند تن از نمایندگان فعلی و سابق مجلس شورای اسلامی همراه با دو تن از مدیران خود مرکز شرکت داشتند که برداشتشان را از مرکز پژوهش‌ها و عملکردش و راه‌هایی که در پیشرفت امور و اینکه مرکز را چگونه بیشتر متمرکز کنیم و چه روش‌های جدید‌ترین به کار ببندیم صحبت و پرسش و پاسخ‌هایی را مطرح کردند.

این نماینده مردم ارومیه بیان کرد: آقای جنتی قرار بود در این همایش شرکت کند که به دلیل نامعلومی حضور نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز