خبرگزاری کار ایران

گروگانگیری در شهر سیدنی استرالیا

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۱۳

برخی رسانه‌ها اعلام کردند گروگانگیران پرچم سیاه و سفیدی که به نظر می‌رسد پرچم گروه تروریستی داعش باشد، به دست گرفته‌اند.

منابع استرالیایی، بامداد دوشنبه از گروگان‌گیری در کافه‌ای در شهر «سیدنی» خبر داده و اعلام کرده‌اند که گروگان‌گیران پرچمی شبیه به پرچم گروه تروریستی «داعش» را برافراشته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از «رویترز»، پلیس استرالیا روز دوشنبه تایید کرد درگیر «‌حادثه‌ای مسلحانه» در کافه‌ای واقع در منطقه «مارتین پلیس» شهر سیدنی است. جایی که افراد مسلح گروهی از مردم را به گروگان گرفته‌اند.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند گروگانگیران پرچم سیاه و سفیدی که به نظر می‌رسد پرچم گروه تروریستی «داعش» باشد، به دست گرفته‌اند.

همزمان، «تونی ابوت» نخست وزیر استرالیا که درباره برنامه‌هایی ستیزه جویانه برای حمله به اهداف استرالیایی هشدار داده است، اعلام کرد کمیته امنیت ملی کابینه را گردهم آورده است تا این مسئله گروگانگیری را بررسی کنند.

دفتر نخست وزیری استرالیا طی بیانیه‌ای اعلام کرد بدون شک، این یک حادثه نگران‌کننده است ولی همه مردم استرالیا باید اطمینان داشته باشند که نهادهای امنیتی و نیروهای انتظامی این کشور به خوبی آموزش دیده و مجهز هستند و واکنشی مناسب‌تر و حرفه‌ای تر به این حادثه نشان خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز