خبرگزاری کار ایران

ترتیب بازرسان اصلی و علی‌البدل کانون بازنشستگان تهران تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۹۱

«اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران طی نامه‌ای کارگران بازنشسته شهر تهران را ملزم کرده‌است تا ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تغییر اعتبارنامه یکی از بازرسان اصلی و یکی از بازرسان علی‌البدل این نهاد صنفی اقدام کند».

یک سال پس از برگزاری و اعلام نتیجه انتخابات بازرسان کانون کارگران بازنشسته شهر تهران، ترتیب بازرسان اصلی و علی‌البدل این تشکل صنفی کارگری تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران طی نامه‌ای کارگران بازنشسته شهر تهران را ملزم کرده‌ است تا ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تغییر اعتبارنامه یکی از بازرسان اصلی و یکی از بازرسان علی‌البدل این نهاد صنفی اقدام کند.

به موجب این نامه که خطاب به رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر تهران ارسال شده است از این پس آقایان «حسین غلامی» و «حسن ایزدان» به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل این کانون صنفی فعالیت می‌کنند. این در حالی است که پیش از این ترتیب بازرسین این نهاد صنفی وارونه اعلام و ابلاغ شده بود.

پیش از این به موجب مجمع انتخاباتی که در تاریخسوم اسفند ماه سال گذشتهبرگزار شده بود، آقایان «سبزعلی رجبی»، «یوسف عباس‌زاده» و «حسن ایزدان» به عنوان بازرسان اصلی و آقایان «حسین غلامی» و «غلامعلی فلاح» به عنوان بازرسان علی‌البدل کانون کارگران بازنشسته شهر تهران معرفی شده‌ بودند.

گفته می‌شود که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پی اعتراضی که در سازمان بازرسی کل کشور به به نحوه اعلام نتیجه این انتخابات مطرح شده بود دستور تغییر اعتبارنامه بازرسان اصلی و علی‌البدل را صادر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز