خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

مساله موشک در مذاکرات هسته‌ای وجود خارجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۹۶

مساله موشک برای ما موضوع بحثنیست و به طور کلی چیزی به نام موشک هسته‌ای اصولاً وجود خارجی ندارد لذا نباید بحثکرد و باید خاطر منتقدین این موضوع در خصوص این بحثراحت و آسوده باشد.

یک منبع آگاه در خصوص مطرح شدن بحثموشکی مطرح شده در مذاکرات هسته‌ای گفت: مساله موشک برای ما موضوع بحثنیست و به طور کلی چیزی به نام موشک هسته‌ای اصولاً وجود خارجی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این منبع آگاه همچنین تصریح کرد: موضوع موشک‌های ایران به هیچ وجه موضوع بحثمذاکرات هسته‌ای نیست چراکه ایران اصلاً موشکی که سلاح هسته‌ای را حمل کند در اختیار ندارد٬ بنابراین خارج از حیطه مذاکرات ۱ + ۵ است و به هیچ وجه این موضوع مورد بحثما نیست چراکه فقط موشک‌های با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای در متن کلی قطعنامه آمده است و باید گفت پرداختن به این موضوع که در این در مذاکرات بحثی شده است٬ از پایه مردود است.

این منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده اظهار داشت: در خصوص مطرح شدن بحثموشکی در مذاکرات هسته‌ای که مطرح شده٬ باید بگویم مساله موشک برای ما موضوع بحثنیست و اصولاً وجود خارجی ندارد لذا نباید بحثکرد و باید خاطر منتقدین این موضوع در خصوص این بحثراحت و آسوده باشد.

وی همچنین تصریح کرد: در شورای امنیت چندین قطعنامه وجود دارد و در این قطعنامه‌ها اشاراتی به موشک شده است لذا باید فکری برای این قطعنامه‌ها شود تا تحریم‌هایی که در این قطعنامه‌ها وجود دارد به نوعی ملغی شده و به تعویق بیافتد اما این مساله‌ در مورد موشک‌هایی مطرح است و صدق می‌کند که قابلیت حمل سلاح هسته‌ای را داشته باشند در حالیکه اساسا چنین بحثی برای ما در هیچ دوره‌ای در مذاکرات مطرح نبوده و نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز