خبرگزاری کار ایران

ابراهیم یزدی در گفت‌وگو با ایلنا:

از روحانی انتظار معجزه نداشتیم / دولت٬ تابوی مذاکره با آمریکا را شکست

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۱۰

در عالم سیاست نه دوست دائم و نه دشمن دائم داریم٬ قهر نیز تا روز قیامت معنی ندارد. اگر با کسی اختلافی داریم٬ بهتر است با آن فرد صحبت کرد که این کار در حال انجام است.

یک فعال سیاسی تاکید کرد: ما از آقای روحانی انتظار معجزه نداشتیم برای اینکه آقای روحانی وارثنابسامانی‌های بسیاری است که از دولت گذشته باقی مانده است.

ابراهیم یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد دولت یازدهم گفت: ما از آقای روحانی انتظار معجزه نداشتیم برای اینکه آقای روحانی وارثنابسامانی‌های بسیاری است که از دولت گذشته باقی مانده است.

وی ادامه داد: البته باید بگویم آقای روحانی در عملی کردن تعهدات داخلی‌اش موفق نبوده است.

وزیر امور خارجه دولت موقت با اشاره به موفقیت‌های دولت در عرصه سیاست خارجی٬ اظهار داشت: دولت در عرصه سیاست خارجی تابوی مذاکره با آمریکا را شکسته است. باید بگویم که در عالم سیاست نه دوست دائم و نه دشمن دائم داریم و قهر نیز تا روز قیامت معنی ندارد. اگر من با کسی اختلافی دارم٬ بهتر است با آن فرد صحبت کرد که این کار در حال انجام است.

یزدی در خصوص دلایل عدم عملی شدن تعهدات داخلی روحانی تصریح کرد: باید بپذیریم اختلافات عمده‌ای میان کارگردانان و کنش‌گران دولتی و بالادستی وجود دارد و آن نیز چیزی نیست که یکی، دو روزه حل شود و باید صبر و حوصله داشت اما معتقدم آقای روحانی اگر به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که موجب رای آوردنش شد توجه کند٬ می‌تواند این مسائل را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز