خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان مطرح کرد:

انتقاد ایران از نقش عربستان در کاهش قیمت نفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۷۰

جمهوری اسلامی ایران با حکمت، درایت و اقتدار از امنیت و اقتصاد ملی خود قویاً صیانت خواهد کرد اما منطقه استراتژیک ما که شاهد خطاهای راهبردی در حوزه امنیت منطقه و استفاده ابزاری از تروریسم بوده است تحمل خطاهای راهبردی جدید را نخواهد داشت.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه همراهی نکردن عربستان سعودی در جلوگیری از کاهش قیمت نفت را با روح حاکم بر گفت‌وگوهای دیپلماتیک تهران و ریاض در تعارض جدی دانست.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر سیاست، اقتصاد و امنیت را سه مقوله بهم پیوسته در دنیای معاصر دانست و افزود: مبارزه با تروریسم و داعش که این روزها با تأخیر اما به درستی مورد توجه عربستان سعودی و برخی کشورهای منطقه قرار گرفته است بدون توجه به مذاکرات دیپلماتیک و تبعات ناشی از کاهش قیمت نفت بر وضع منطقه خطای راهبردی جدیدی است که همه منطقه از آن ضرر خواهند کرد و صرفاً بیگانگان از آن سود می‌برند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با حکمت، درایت و اقتدار از امنیت و اقتصاد ملی خود قویاً صیانت خواهد کرد اما منطقه استراتژیک ما که شاهد خطاهای راهبردی در حوزه امنیت منطقه و استفاده ابزاری از تروریسم بوده است تحمل خطاهای راهبردی جدید را نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز