خبرگزاری کار ایران

نجفی:

آژانس بی‌طرفانه اعلام کند اطلاعات مطرح شده درباره " مریوان " غلط بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۰۳

آژانس نمی تواند فقط با ارسال یک ایمیل برای یک خبرگزاری از مسئولیت خود شانه خالی کند. هم چنین آژانس در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ خود ادعایی را مطرح کرده که از دید ایران مثل سایر ادعاهایش در یک ردیف قرار دارند.

نماینده دائم ایران در آژانس گفت: ظاهرا آژانس با ارسال ایمیلی به خبرگزاری رویترز پیشنهاد بازدید از سایت ادعایی در مریوان را رد کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا نجفی با اشاره به خبر خبرگزاری رویترز مبنی بر اینکه آژانس پیشنهاد بازدیدش از سایت ادعایی در مریوان را رد کرده است گفت: آژانس نمی تواند فقط با ارسال یک ایمیل برای یک خبرگزاری از مسئولیت خود شانه خالی کند. هم چنین آژانس در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ خود ادعایی را مطرح کرده که از دید ایران مثل سایر ادعاهایش در یک ردیف قرار دارند.

نماینده دائم ایران در آژانس افزود: چنین عملکردی از سوی آژانس اتفاقا تایید نظر ایران است که ادعای مطرح شده در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ پایه و اساسی ندارد در غیر این صورت آژانس باید پس از پیشنهاد ایران خیلی سریع تیم خود را اعزام می کرد، نه اینکه پیشنهاد ایران را رد کند آن هم به شکلی غیر رسمی.

نجفی تاکید کرد که اکنون تنها راه این است که آژانس به طور کاملا بی طرفانه و به صورت حرفه ای اعلام کند که اطلاعات داده شده توسط یک کشور یا کشورهای عضو در خصوص آزمایشات انفجاری در سطوح بالا در منطقه مریوان غلط بوده است و نمی تواند برای راستی آزمایی ادعایش در خصوص یک سایت ادعایی در منطقه مریوان اقدام کند. اعلام اینکه ادعاهای مطرح شده درباره سایت مریوان دقیق و درست نبوده است نشان دهنده بی طرفی آژانس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز