خبرگزاری کار ایران

فلسطین خواستار تعیین ضرب‌الاجل برای اقدام‌های اشغالگرانه اسرائیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۳۸

رئیس هیات مذاکره‌کننده فلسطین امروز گفت که به‌زودی از مسئولان سازمان ملل متحد می‌خواهد تا قبل از به‌ اتمام رسیدن سال جاری میلادی، برای پایان دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی ضرب‌الاجل تعیین کند.

رئیس هیات مذاکره‌کننده فلسطین امروز - چهارشنبه - از مسئولان سازمان ملل متحد خواست تا برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل مهلت تعیین کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسلاتینا، «صائب عریقات» رئیس هیات مذاکره‌کننده فلسطین امروز گفت که به‌زودی از مسئولان سازمان ملل متحد می‌خواهد تا قبل از به‌ اتمام رسیدن سال جاری میلادی، برای پایان دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی ضرب‌الاجل تعیین کند.

در همین راستا، وی تصریح کرد که پیشنهاد تعیین مهلت برای پایان دادن به اشغالگری‌های اسرائیل در فلسطین را در برابر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد و توسط نماینده اردن مطرح می‌کند.

عریقات تاکید کرد که به‌رغم شکست مذاکره‌های صلح اخیر میان نمایندگان فلسطین و اسرائیل در ماه آوریل گذشته، کشورهای بسیاری در سازمان ملل حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده‌اند.

مقام‌های دادگاه کیفری بین‌الملل اخیرا اقدام‌های نیروهای نظامی اسرائیل را محکوم کرده و آن‌ را جنایت جنگی خواندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز