خبرگزاری کار ایران

پور محمدی در پاسخ به ایلنا:

انحلال شورای سیاست‌گذاری متوجه مشکل قانونی آن است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۱۲

اگر این همایش به آن دستاوردهایی که پیش‌بینی کرده ایم و به دنبال آن هستیم برسد و فضایی برای برگزاری آن ایجاد شود در سال آینده نیز برگزار خواهیم کرد.

وزیر دادگستری تاکید کرد: اگر این همایش به آن دستاوردهایی که پیش‌بینی کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم برسد و فضایی برای برگزاری آن ایجاد شود، برگزاری آن در سال دیگر متصور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه همایش ملی مبارزه با فساد و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در سال آینده این همایش برگزار خواهد شد؟ گفت: اگر این همایش به آن دستاوردهایی که پیش‌بینی کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم برسد و فضایی برای برگزاری آن ایجاد شود، برگزاری آن در سال دیگر متصور خواهد بود.

وی ادامه داد: این همایش را کاربردی و نقادانه می‌دانیم و فکر می‌کنیم که ارائه راهکارهای مناسب در این همایش مثمرثمر خواهد بود. به طوری که دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این راه را کاملا به جا و جدی می‌دانیم.

وزیر دادگستری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص انحلال شورای سیاستگذاری دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: مشکل قانونی توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام متوجه شورای سیاستگذاری دستگاه‌های دولتی کرده است که امیدواریم حل شود اما این مشکل فعلا به همین روال باقی مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز