خبرگزاری کار ایران

سفر نخست‌وزیر هند به کشمیر

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۵۳

نخست‌وزیر هند امروز به منطقه کشمیر رفت تا پس از درگیری‌های نیروهای ارتش هند و پاکستان بتواند حمایت شهروندان این منطقه را برای کسب کرسی‌های لازم در انتخابات ایالتی به‌دست‌ آورد.

نخست‌وزیر هند امروز - دوشنبه - به کشمیر رفت تا حمایت لازم برای پیروزی در انتخابات ایالتی را به‌دست آورد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز به منطقه کشمیر رفت تا پس از درگیری‌های نیروهای ارتش هند و پاکستان بتواند حمایت شهروندان این منطقه را برای کسب کرسی‌های لازم در انتخابات ایالتی به‌دست‌ آورد.

حدود سه‌ هزار نیروی نظامی به‌همراه سگ‌های آموزش‌دیده در اطراف و داخل استادیوم کریکت، نگهبانی می‌دهند تا مودی سخنرانی خود را انجام دهد.

مودی به ساکنان کشمیر وعده شغل‌های جدید و امکانات پیشرفته داده است تا بتواند حمایت این منطقه با اکثریت مسلمان‌نشین را جلب کند.

مودی و برخی از مقام‌های هند تصریح کردند که حمله‌های هفته گذشته به کشمیر برای ایجاد آشوب و جلوگیری از برگزاری انتخابات محلی انجام شده‌ است.

جدایی‌طلبان در کشمیر انتخابات محلی را در این منطقه تحریم کردند.

مقام‌های پاکستان انتخابات محلی در کشمیر را بی‌مورد توصیف کرده‌اند و به‌جای برگزاری انتخابات، از مقام‌های هند خواسته‌اند تا برای حل مناقشه پای میز مذاکره بیایند.

مناقشه بر سر مالکیت کشمیر میان اسلام‌آباد و دهلی‌نو تا به‌حال باعثکشته‌شدن ده‌ها نیروی نظامی و پلیس و غیر نظامی در این منطقه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز