خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی در همایش مبارزه با فساد:

مبارزه با فساد دغدغه جدی مسئولان، نخبگان و مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۳۴

تصمیم داریم در این همایش اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم نه آرزو و برنامه هایمان را؛ قصد داریم تردید در بین مردم را از بین ببریم و اینکه مطمئن باشند دولت از کارآفرینان حمایت می کنند و پیام آخر این همایش این است که قانون شکنان بدانند با آنها مبارزه و مقابله خواهد شد.

وزیر دادگستری تاکید کرد: مبارزه با فساد دغدغه جدی مسئولان، نخبگان و مردم شده است که البته با توجه به کمی و کاستی‌ها و ابهاماتی که تاکنون وجود داشته است مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به جایی نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد که صبح امروز با حضور سران قوا در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در همایش و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مبارزه با فساد دغدغه همه ما هم در سطوح ملی و هم در سطح فراملی است به طوری که مقام معظم رهبری هم در سالیان اخیر مکررا بدان اشاره داشته‌اند و ایشان اظهار داشتند که خشکاندن ریشه فساد مالی باید به هر نحوی که شده است صورت پذیرد و باید قوه قضاییه با استفاده از قضات و کارمندان پاک دامن بتوانند ریشه فساد را شناسایی و آن را از بین ببرند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم با تاکیدات رئیس جمهور و پیگیری‌های معاون اول ایشان مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار داد به طوری که مبارزه با فساد دغدغه جدی مسئولان، نخبگان و مردم شده است که البته با توجه به کمی و کاستی‌ها و ابهاماتی که تاکنون وجود داشته است مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به جایی نرسید.

وزیر دادگستری با اشاره به همایش مبارزه با فاسد اظهار داشت: این همایش پس از ۱۶ ماه از تشکیل دولت یازدهم صورت گرفته و شعار این همایش از چشم‌انداز ۱۴۰۴ برآمده است و تصمیم داریم در این همایش اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم نه آرزو و برنامه‌هایمان را؛ قصد داریم تردید در بین مردم را از بین ببریم و اینکه مطمئن باشند دولت از کارآفرینان حمایت می‌کند و پیام آخر این همایش این است که قانون‌شکنان بدانند با آنها مبارزه و مقابله خواهد شد.

پورمحمدی تاکید کرد: ایجاد فرهنگ عمومی مناسب و بازدارنده و مشارکت مدنی صاحبنظران و نخبگان در این همایش مورد نظر است و اقداماتی برای جلوگیری از فساد باید در بلندمدت و کوتاه‌مدت صورت پذیرد و باید در اقتصاد مقاومتی هم این موارد در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز