خبرگزاری کار ایران

پارلمان رژیم صهیونیستی امروز درباره انحلال خود رای‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۱۰

کمسیون شورای نمایندگان راس ساعت ۱۱ صبح امروز جلسه‌ای را به منظور بررسی این قانون برگزار خواهد کرد و پس از آن نیز، کنست با حضور نمایندگان تمامی احزاب در جلسه عصر پیش‌نویس این قانون را به شور خواهد گذاشت.

پارلمان رژیم صهیونیستی امروز - دوشنبه - با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی پیش‌نویس قانون انحلال پارلمان، پایان دادن به عمر نوزدهمین دوره مجلس نمایندگان را به رای می‌گذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که کمسیون شورای نمایندگان راس ساعت ۱۱ صبح امروز جلسه‌ای را به منظور بررسی این قانون برگزار خواهد کرد و پس از آن نیز، کنست با حضور نمایندگان تمامی احزاب در جلسه عصر پیش‌نویس این قانون را به شور خواهد گذاشت.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» روز گذشته از شکست تلاش‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت جایگزین و به تعویق انداختن رای‌گیری درباره انحلال کنست خبر داد.

این روزنامه در شماره صبح روز یکشنبه اعلام کرد که نتانیاهو قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی که قرار است از امروز دوشنبه شروع شود سعی در تشکیل دولت جایگزین با مشارکت احزاب مذهبی «حریدیم» را داشت، اما به نظر می‌رسد که نتوانسته است نظر مثبت «اویگدور لیبرمن» وزیر خارجه و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» را جلب کند.

این روزنامه نوشت که نتانیاهو در همین راستا روز شنبه با لیبرمن دیدار کرد و سعی داشت موافقت وی با تشکیل دولت جایگزین با مشارکت احزاب حریدیم را جلب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز