خبرگزاری کار ایران

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان‌دستور:

برای مبارزه با تحریم٬ کنایه و ابهام را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۴۹

مردم هنوز گرفتار معضل مسکن هستند، بنابراین انتظار دارند تا نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگیشان بکوشند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مردم هنوز گرفتار معضل مسکن هستند، بنابراین انتظار دارند نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگیشان بکوشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ ایرج ندیمی در صحن علنی مجلس با بیان اینکه هر کسی می‌داند که برای مردم ما چقدر مساله معیشت و بیکار مهم است گفت: امروز وقتی می‌دانیم مسائلی مانند بیکاری، رکود و همچنین معیشت، مردم را آزار می‌دهد٬ همین موضوعات باید اولویت اول ما باشد.

نماینده مردم لاهیجان افزود: مردم هنوز گرفتار معضل مسکن هستند و در راستای ازدواج، زندگی و استقلال یک مساله اساسی برایشان محسوب می‌شود بنابراین انتظار دارند نمایندگان برای کاهش هزینه‌ها، امید به آینده و رونق بخشیدن به زندگی‌شان بکوشند.

وی ادامه داد: کشاورزان از ما می‌خواهند اولویت اول کاری نمایندگان در بحثبودجه قرار داشته باشند، چراکه آنها مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند و کمترین مدافعان را دارند.

ندیمی تصریح کرد: در راستای تعامل قوا و نزدیک کردن افکار به جهت هم‌اندیشی برای مبارزه با تحریم و اجرای اقتصاد مقاومتی باید به یکدیگر نزدیک شویم و کنایه‌ها، ایهام و چندپهلو سخن‌گفتن باعثجدایی ما نشود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: مردم از ما می‌خواهند در صداقت، اعتماد و راستگویی بیش از آنچه می‌گوییم، باشیم و به تعبیر دیگر آنچه در دلمان است را به زبان ساری و جاری سازیم. بنابراین برای مبارزه با تحریم باید کنایه و ابهامات را کنار بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز