خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور:

۵۸۲ میلیارد تومان برای اجرای ۱۲۱ پروژه در گلستان اختصاص خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۲۵

از مجموع ۵۸۲ میلیارد تومان اعتباری که به ۱۲۱ پروژه گلستان اختصاص می‎یابد ۲۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ۵۹ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل، ۵۰ میلیارد تومان در حوزه انرژی، صنعت و معدن، ۲۹ میلیارد تومان به حوزه مسکن و عمران شهری و ۱۶ میلیارد تومان به پروژه‎های تربیت‎بدنی تخصیص می‎یابد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۵۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۲۱ پروژه در گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری شب گذشته در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‎جمهور و هیئت دولت در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ۵۸۲ میلیارد تومان اعتبار جدید برای ۱۲۱ پروژه قابل بهره‎برداری در سال‎های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به گلستان تخصیص می‎یابد که از این میزان ۳۵۷ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۳ و ۲۲۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۴ به این استان اختصاص می‎یابد.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ پروژه نیمه‎تمام در سال جاری به بهره‎برداری می‎رسد، تصریح کرد: ۱۹ پروژه در سال ۱۳۹۴ و دو پروژه نیز بیش از سال ۱۳۹۴ به بهره‎برداری خواهد رسید.

شریعتمداری ادامه داد: از مجموع ۵۸۲ میلیارد تومان اعتباری که به ۱۲۱ پروژه گلستان اختصاص می‎یابد ۲۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ۵۹ میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل، ۵۰ میلیارد تومان در حوزه انرژی، صنعت و معدن، ۲۹ میلیارد تومان به حوزه مسکن و عمران شهری و ۱۶ میلیارد تومان به پروژه‎های تربیت‎بدنی تخصیص می‎یابد.

وی بیان داشت: ۳۰ میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و آموزش، ۲۷ میلیارد تومان به حوزه بهداشت، درمان و محیط زیست، ۳۵ میلیارد تومان به ۲۰ فعالیت مختلف حوادثغیرمترقبه و ۸ میلیارد تومان به ۹ حوزه شهرستانی در تحقق اقتصاد اختصاص پیدا می‎کند که این اعتبارات در تمام شهرهای استان توزیع شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: گلستان بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که ۲۴ درصد آن محقق شده و مصوبات سابق ۲ هزار میلیارد تومان است.

شریعتمداری با بیان اینکه اولویت دولت توجه به بحثبودجه است، یادآور شد: بودجه به پروژه‎های بالای ۸۰ درصد تخصیص پیدا می‎کند و دولت تلاش دارد تعدادی از پروژه‎ها را به اتمام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز