خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در نشست خبری بهره برداری خط ریلی؛

امنیت و ثبات ایران، ترکمنستان و قزاقستان به هم گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۷۰

قطعا ملت سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان ‌از اینکه دولت‌ها برای افزایش روابط دوستانه اقداماتی را انجام داده‌اند خوشحال هستند.

روحانی گفت: امنیت و ثبات این سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان به هم گره خورده و ما باید آرامش را در منطقه افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس جمهور در نشست خبری مراسم بهره‌برداری خط ریلی ایران، ترکمنستان و قزاقستان با اشاره به شروع کارگروه مشترک سه جانبه سه کشور، گفت: در این جلسه کارگروه سه جانبه تصمیم گرفتیم در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی قدم‌های فعالی برداریم.

حسن روحانی ادامه داد: در زمینه مسائلی چون تسهیل روادید و فعالیت‌های بانکی قدم‌هایی را برمی‌داریم و امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد باشیم.

رییس جمهور کشورمان با اشاره به روابط دوستانه سه کشور اظهار کرد: اجداد ما زمانی در کنار هم بودند و سه کشور دارای تاریخ و فرهنگ مشترک و منافع مشترک هستیم که باید این منافع روز به روز بیشتر کنیم.

روحانی گفت: امنیت و ثبات این سه کشور به هم گره خورده و ما باید آرامش را در منطقه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه به سه دولت و ملت این سه کشور بابت گام‌هایی که در راستای توسعه روابط دوستانه و توسعه روابط اقتصادی بیان داشته شده است تبریک می‌گویم، گفت: قطعا ملت سه کشور ایران، ترکمنستان و قزاقستان ‌از اینکه دولت‌ها برای افزایش روابط دوستانه اقداماتی را انجام داده‌اند خوشحال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز