خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه آغاز به کار حزب ندای ایرانیان مطرح شد؛

عدالت، آزادی و مردم‌سالاری آرمان ماست / تأمین منافع ملی و رفع آثار توسعه‌نیافتگی دغدغه ماست

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۰۹

ما به جد معتقدیم نیل به آرمان‌های اصلی حزب که همانا تحقق عدالت، آزادی و مردم‌سالاری در کشور عزیزمان است جز با مشارکت و خرد جمعی همه دلسوزان و همفکری همه معتقدان به توسعه همه‌جانبه کشور محقق نخواهد شد.

حزب ندای ایرانیان در بیانیه اعلام موجودیت خود با تأکید بر اینکه تحقق عدالت، آزادی و مردم‌سالاری در ایران، آرمان این حزب است، تصریح کرد: مؤسسان حزب قصد دارند با یاری خداوند متعال و با بهره‌گیری از تجربیاتی که در پرتو حرکت اصلاحی مردم ایران کسب کرده‌اند تشکیلاتی را پایه‌گذاری کنند، که گفتن، شنیدن، اجماع سازی و تعامل از دریچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلی باشند برای خدمت شایستگان به مردم.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات حزب ندای ایرانیان، هیئت مؤسس حزب ندای ایرانیان یک روز بعد از اعلام موافقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور با تشکیل رسمی این حزب، بیانیه اعلام موجودیت این حزب را منتشر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

به نام ایزد منان
خداوند را شاکریم که همفکری و تلاش جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی به نتیجه رسید و اکنون در آستانه دوازدهم آذرماه، روز تاریخی و باشکوه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آغاز فعالیت رسمی حزب ندای ایرانیان را اعلام می‌کنیم.

حزب ندای ایرانیان ثمره فضای جدیدی است که به یمن حماسه مردم در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ایجادشده و توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران عزیز، تحقق جامعه مدنی، حرمت نهادن به آزادی و استقلال کشور را در افق دید خود قرار داده است.

ازنخست گفتیم و باور داشته و داریم که نشاط سیاسی متضمن جامعه‌ای پویا است که تحقق آن، آرمان واقعی همه مصلحان بوده و هست؛ اصلاحاتی که ما در پی آنیم تباری تاریخی دارد که نه می‌توان آن را محدود کرد و نه آن را نادیده گرفت.

مؤسسان حزب قصد دارند با یاری خداوند متعال و با بهره‌گیری از تجربیاتی که در پرتو حرکت اصلاحی مردم ایران کسب کرده‌اند تشکیلاتی را پایه‌گذاری کنند، که گفتن، شنیدن، اجماع سازی و تعامل از دریچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلی باشند برای خدمت شایستگان به مردم.

اکنون ندا در آغاز راه است و در این راه، تأمین منافع ملی و رفع آثار توسعه‌نیافتگی در همه ابعاد جامعه ازجمله دغدغه‌های کار جمعی ماست. ما به جد معتقدیم نیل به آرمان‌های اصلی حزب که همانا تحقق عدالت، آزادی و مردم‌سالاری در کشور عزیزمان است جز با مشارکت و خرد جمعی همه دلسوزان و همفکری همه معتقدان به توسعه همه‌جانبه کشور محقق نخواهد شد. در این راه پرفرازونشیب سیاست ورزی، دست همه آزادیخواهان و کسانی که با نقد منصفانه باعثتقویت ندای ایرانیان شدند به گرمی می‌فشاریم و معتقدیم همکاری و همفکری برای قوام و غنای جامعه مدنی، حیاتی‌ترین موضوع امروز اصلاحات و کشور است.

امیدواریم با یاری خداوند، حمایت شما مردم عزیز و دعای خیر دلسوزان و دوستداران این آب‌وخاک، حزب ندای ایرانیان بتواند در راه رشد و اعتلای ایران اسلامی و بهبود وضعیت مردم و توسعه کشور گام بردارد.

هیئت مؤسسین حزب ندای ایرانیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز