خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

تحولات جهان عرب بزرگترین ضربه را به مساله فلسطین وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۳۵

بزرگترین آسیب دیده از تحولات جهان عرب طی سال‌های اخیر مساله فلسطین است.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که مساله فلسطین بزرگترین متضرر از تحولات جهان عرب است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، رئیس جمهوری سوریه با اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در مناطق مختلف اروپا به ریاست «راضی شعبی» دیدار کرد.

در این دیدار اسد گفت که انتخاب دمشق به عنوان مرکز برگزاری کنفرانس دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در مناطق مختلف اروپا به رغم شرایط کنونی سوریه و منطقه در خود مسائل زیادی نهفته دارد از جمله قدردانی فلسطینی‌ها از مواضع سوریه و نقش محوری‌اش در حمایت از مساله فلسطین است.

وی افزود که برگزاری این کنفرانس در دمشق همچنین اشاره به ادامه حمایت ملت سوریه از ملت فلسطین با وجود همه چالش‌ها دارد.

وی تاکید کرد که بزرگترین آسیب دیده از تحولات جهان عرب طی سال های اخیر مساله فلسطین است.

وی بر نقش محوری اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در اروپا در تشریح مسائل جهان عرب و خطرات سیاست‌های غرب بر منطقه و جهان تاکید کرد.

رئیس جمهوری سوریه در این دیدار همچنین بر حمایت سوریه از این گونه اتحادیه و مجموعه‌ها تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این دیدار نیز از حمایت سوریه از ملت فلسطین تشکر کرده و تاکید کردند که فلسطینی‌ها نسبت به سوریه که برای حمایت از مساله فلسطین قربانی‌های زیادی تقدیم کرده است وفادار می‌مانند.

اتحادیه اقلیت‌های فلسطینی در مناطق مختلف اروپا سومین کنفرانس خود در دمشق را با صدرو بیانیه و اعلام حمایت نامحدود از ملت و ارتش سوریه و رهبر این کشور و نیز مخالفت با هر گونه دخالت در امور داخلی‌اش به پایان رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز