خبرگزاری کار ایران

اعضای پارلمان فرانسه برای به‌رسمیت شناختن فلسطین فراخوان دادند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۹۴

اعضای پارلمان فرانسه امروز در حرکتی نمادین به‌رسمیت شناختن فلسطین را در جلسه‌های خود مطرح می‌کنند.

اعضای مجلس قانونگذاری فرانسه امروز - سه‌شنبه - برای به‌رسمیت شناختن فلسطین توسط دولت این کشور فراخوان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، اعضای پارلمان فرانسه در حرکتی نمادین امروز به‌رسمیت شناختن فلسطین را در جلسه‌های خود مطرح می‌کنند.

به‌رسمیت شناختن فلسطین توسط پارلمان یا دولت فرانسه تاثیر مستقیم یا ناگهانی بر سیاست‌های این کشور ندارد.

حرکت نمادین پارلمان فرانسه در به‌رسمیت شناختن فلسطین توسط اعضای حزب سوسیالیست و حزب چپ این کشور و برخی از اعضای محافظه‌کار به‌عنوان راه‌حلی برای پایان دادن به درگیری‌های غزه و دست‌یابی به آرامش و ثبات در منطقه مطرح و حمایت شده است.

اکثریت کشورهای پیشرفته در جهان فلسطین را به‌رسمیت نشناخته‌اند و از طرفی کشورهای غربی حامی اسرائیل نیز تاکید می‌کنند که رسمیت یافتن این منطقه باید توسط مذاکره با مقام‌های رژیم صهیونیستی به‌دست آید.

مقام‌های سوئد در ماه اکتبر گذشته فلسطین را به‌رسمیت شناختند و اعضای پارلمان انگلستان و ایرلند نیز با رای‌گیری نمادین تلاش کردند تا از فلسطین حمایت کنند.

مقام‌های اسرائیل به‌ویژه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌رسمیت شناختن فلسطین را اشتباهی بزرگ خواندند و با این اقدام به‌شدت مخالفت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز