خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در پاسخ به اظهارات ضدایرانی وزیرخارجه بحرین:

ایران در کمک به نقش محوری عراق و سوریه کمر داعش را شکسته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۷۹

جمهوری اسلامی ایران در کمک به نقش محوری عراق و سوریه کمر داعش را شکسته است و بدون اتخاذ سیاست دوگانه، موثرترین و سازنده ترین نقش را در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات، صلح و آرامش در منطقه ایفا می‌کند.

معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان تداوم بحران و بن بست سیاسی در بحرین را علت سخنان خارج از شئون دیپلماتیک برخی مقامات این کشور دانست.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه بحرین در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز گفت: اگر اظهارات وزیر خارجه بحرین درست نقل شده باشد ما شرایط این کشور را درک می کنیم.

وی تصریح کرد: تحریم انتخابات این کشور از سوی معارضه، تداوم بحران و بن بست سیاسی در این کشور و تداوم روش‌های ناکارآمد امنیتی در مقابله با مردم و معارضه معتقد به راهکار دموکراتیک برای تحقق حل سیاسی، شرایطی ایجاد کرده است که برخی مقامات بحرین خارج از شئون دیپلماتیک سخن می گویند.

معاون وزیر خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کمک به نقش محوری عراق و سوریه کمر داعش را شکسته است و بدون اتخاذ سیاست دوگانه، موثرترین و سازنده ترین نقش را در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات، صلح و آرامش در منطقه ایفا می‌کند.

امیرعبداللهیان همچنین برخی سخنان منتسب به وزیر خارجه بحرین را فاقد ارزش پاسخگویی دانست.

وزیر خارجه بحرین در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز از تشکیل ارتش مشترک کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مقابله با تکفیری‌ها و جمهوری اسلامی ایران سخن گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز