خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛

دستاوردهای انقلاب را در عرصه سازندگی حفظ کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۷۱

آرزوی ما اعتلای کشور است و امروز باعثپویایی صنعت شده‌ایم به طوری که بسیاری از قطعات صنعتی در داخل کشور تولید می‌شود که حتی بهتر از نمونه خارجی آن می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دستاوردهای انقلاب را در عرصه سازندگی حفظ کرده‌ایم و دیگر نیازمند بیگانه نیستیم.

به گزارش ایلنا؛ سردار آبنوش معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های این قرارگاه در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: پس از دفاع مقدس‏ سپاه به خواست دولت و دستور رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) وارد بازسازی کشور شد و همه دولت‌ها از سپاه خواستند که در سازندگی کشور آن‌ها را یاری کند.

وی ضمن بیان این که وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب است و با اشاره به سابقه حضور بسیج و سپاه در حفظ نظام و دستاوردهای آن‏ گفت: امروز دشمن در حوزه اقتصادی و رشد علمی ما را تهدید کرده است از این رو، سپاه وارد عرصه شده و دستاوردهای عظیمی برای کشور و مردم به دست آورده و دشمنان از همین دستاوردها ناراحتند و می‌سوزند.

آبنوش افزود: ما وقتی وارد عرصه نفت شدیم گفتند مرجع علم‏ نفت، اروپاست. این کار علم و تخصص می‌خواهد‎؛ مثل جنگ نیست. ولی به لطف خدا امروز به دست فرزندان انقلاب از عمق ۵ هزار متری گاز استخراج می‌شود و پالایشگاه ۱۵ و ۱۶ با مهندسی تمام‌ایرانی ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه گفت: امروز بزرگراه طبقاتی صدر که به دست همین فرزندان انقلاب در قرارگاه ساخته شده است به عنوان چهارمین ابرپروژه دنیا در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است.

وی گفت: آرزوی ما اعتلای کشور است و امروز باعثپویایی صنعت شده‌ایم به طوری که بسیاری از قطعات صنعتی در داخل کشور تولید می‌شود که حتی بهتر از نمونه خارجی آن می‌باشد.

شایان ذکر است نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برپا می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز