خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل انجمن موسیقی با رایزن فرهنگی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۹۸

در این دیدار مقرر شد دو طرف شرایط برابر برای حضور گروه‌های موسیقی را فراهم کنند و رایزن فرهنگی اسپانیا وعده داد که با جشنواره‌های معتبر اسپانیایی برای دعوت از گروه‌های ایرانی مذاکره خواهد کرد.

کارلوس آراگون؛ رایزن فرهنگی جدید سفارت اسپانیا در تهران، با حضور در انجمن موسیقی ایران با علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی و حسن ریاحی دبیر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر دیدار کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این دیدار علی ترابی ضمن آرزوی موفقیت برای «کارلوس آراگون»، به ریشه های فرهنگی مشترکی که از حضور تاریخی اسلام در اسپانیا شکل گرفته است اشاره و بر آمادگی انجمن موسیقی ایران برای برگزاری رخدادهای موسیقایی، پژوهش مشترک با موسیقیدانان اسپانیایی تاکید کرد.

حسن ریاحی دبیر سی امین جشنواره موسیقی فجر نیز با اشاره به حضور گروه های موسیقی اسپانیایی در جشنواره فجر، بر نقش و اهمیت موسیقی در شناخت متقابل ملت ها از فرهنگ یکدیگر تاکید و آمادگی بخش بین المللی جشنواره فجر را برای تعامل با گروه های معتبر اسپانیایی اعلام کرد.

«کارلوس آراگون» نیز در این دیدار به فرهنگ غنی و متنوع ایران اشاره کرد و حضور گروه های هنری دو کشور را موجب شناخت و همکاری بیشتر دو کشور دانست.

در این دیدار که به پیشنهاد علی ترابی، مقرر شد دو طرف شرایط برابر برای حضور گروه های موسیقی را فراهم کنند و رایزن فرهنگی اسپانیا نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد، وعده داد که با جشنواره های معتبر اسپانیایی برای دعوت از گروه های ایرانی مذاکره خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز