خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب مردمسالاری در بجنورد؛

روحانی خوب عمل کند، اصلاح‌طلبان به مجلس راه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۸۶

بی‌نظمی‌های اقتصادی و حیف و میل بیت المال در دولت احمدی‌نژاد باعثشد کشور سالها به عقب رانده شود و از دستگاه قضایی انتظار داریم با سرعت، بی طرفی و هیچگونه اهمال و اعمال نظر، پرونده‌های مربوط به حیف و میل بیت المال در دولت نهم و دهم را پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: یکی از عوامل مهمی که در پیروزی اصلاح طلبان نقش دارد؛ خوب عمل کردن دولت آقای روحانی است در حالی که این دولت خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند ولی خودشان هم به خوبی می‌دانند؛ کارهایشان به نام اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود و وامدار اصلاح طلبان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مصطفی کواکبیان یکشنبه‌شب در جمع اصلاح‌طلبان خراسان‌ شمالی در بجنورد، افزود: باید همه کمک کنیم دولت در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و به ویژه اقتصادی برای مردم گرهگشا باشد، بیکاری را مهار کرده و مهار تورم را توأم با رونق اقتصادی محقق کند.

وی با بیان این که در بحثسیاست داخلی دولت به نحو مطلوبی کار نمی‌کند و ولی در عین‌حال نسبت به گذشته وضعیت خوبی داریم " افزود: این دولت برای شتاب دادن به ارسال لایحه احزاب، قانون مطبوعات، نظام رسانه و حقوق شهروندی کند عمل کرده است ولی باید قبول کرد که عقلانیت بر مجموعه دولت حاکم است و اگر با ۸ سال قبل مقایسه کنیم، واقعا باید شاکر باشیم.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: بی‌نظمی‌های اقتصادی و حیف و میل بیت المال در دولت احمدی‌نژاد باعثشد کشور سالها به عقب رانده شود و از دستگاه قضایی انتظار داریم با سرعت، بی طرفی و هیچگونه اهمال و اعمال نظر، پرونده‌های مربوط به حیف و میل بیت المال در دولت نهم و دهم را پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

کواکبیان ادامه داد: ما در کشور حزب را جدی نگرفته‌ایم و با گذشت ۳۵ سال از انقلاب هنوز متاسفانه باید برای عده‌ای توضیح بدهیم که تحزب چیز خوبی است.

وی با بیا این که " حتی ما اصلاح‌طلبان احزاب را جدی نگرفته و به افراد بیشتر از احزاب بها می‌دهیم، افزود: این که افراد با افتخار می‌گویند من وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستم؛ نباید به یک ارزش تبدیل شود بلکه تمرین، حضور و تجربه افراد در احزاب ملاک کارآمدی و توانمندی آنهاست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: از مدیر قبلی صدا و سیما خواستیم در میان این تعداد شبکه، شبکه‌ای هم به احزاب اختصاص دهند.

کواکبیان گفت: مهمترین درس انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برای اصلاح طلبان این بود که با اتحاد، انسجام، فداکاری، گذشت و جوانمردی است که می‌توان در این عرصه پیروز شد.

وی افزود: در مجلس هشتم اختلافات موجب شد هیچ لیستی از احزاب اصلاح طلب به مجلس راه نیابد و تنها آقای محجوب به خاطر ظرفیتی که خانه کارگر داشت به مجلس راه پیدا کرد.

کواکبیان با بیان این که " اصولگرایان ۱۲ سال است در مجلس جاخوش کرده‌اند " افزود: اصولگرایان ۱۲ سال که در مجلس جا خوش کرده‌اند و و دیگر به استراحت نیاز دارند تا درون جامعه بیایند و ببیند در اطراف شان میان مردم چه می‌گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز