خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۱۴

بعضی از مدارس می‌خواهند از این راه تجارت و سرمایه‌اندوزی کنند و سود کلان ببرند که این اشتباه است اما بعضی از مدارس قصد سرمایه‌اندوزی ندارند اما با مشکل گرانی روبرو هستند و در حال حاضر برای بسیاری از مردم پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی دشوار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در فضای مجلس جدی نیست و امیدوارم هیچ وقت جدی نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ غلامعلی حداد عادل در حاشیه نشست «آموزش و پرورش از نهاد آموزشی تا نهاد فرهنگی و تربیتی» از نهاد آموزشی تا نهاد فرهنگی و تربیتی در جمع خبرنگاران گفت: بحثجمع‌آوری امضا همیشه وجود دارد، اما جو غالب فعلا این نیست.

وی ضمن انتقاد از شهریه بالای مدارس اظهار کرد: به دلیل گرانی، دستمزدها و هزینه‌ها بالا می‌رود و به دنبال آن شهریه‌ها هم بالا می‌روند، شکایت از بالا بودن شهریه‌ها به جا و مثل شکایت از دیگر انواع گرانی‌هاست.

حداد عادل افزود: بعضی از مدارس می‌خواهند از این راه تجارت و سرمایه‌اندوزی کنند و سود کلان ببرند که این اشتباه است اما بعضی از مدارس قصد سرمایه‌اندوزی ندارند اما با مشکل گرانی روبرو هستند و در حال حاضر برای بسیاری از مردم پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی دشوار است.

وی همچنین درباره عرفان‌های نوظهور گفت: این اتفاق در جامعه ما افتاده و هشدار نسبت به آن نیز لازم است. و باید با آموزش صحیح اخلاقی و عرفانی کاری کرد که جوانان فرق میان عرفان حقیقی و کاذب را تشخیص دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز