خبرگزاری کار ایران

دررقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛

تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی پنجم شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۷۹

برای مشخص شدن مقام های پنجم وششم جام باشگاههای جهان دو تیم ارتش مغولستان و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی به مصاف هم رفتند.

تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی امتیاز مثبت ۲۴ بر۱۲تیم ارتش مغولستان را شکست داد.

به گزارش ایلنا از جویبار، برای مشخص شدن مقام های پنجم وششم جام باشگاههای جهان دو تیم ارتش مغولستان و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی به مصاف هم رفتند.

در وزن ۵۷کیلوگرم بختیار اردنبات از تیم ارتش مغولستان به مصاف یونس سرمستی از تیم ساختمانی کفایتی خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که درخاتمه بختیار اردنبات توانست حریف خود را ضربه فنی کند و پیروز شود در وزن ۶۱ آمدین بازار موگبادار از تیم ارتش مغولستان بدلیل نماینده نداشتن در این وزن آمدین بازار پیروز شد.

در وزن ۶۵کیلوگرم مانداخناران گانزوریک از تیم ارتش مغولستان در برابر میثم نصیری از تیم کفایتی خراسان رضوی قرار گرفت که در خاتمه بدلیل حضور نیافتن کشتی گیر مغولستانی میثم نصیری پیروز شد در وزن ۷۰کیلوگرم حسن یزدانی از تیم کفایتی خراسان توانست مقتدرانه بانتیجه ۱۱برصفر: کانتراگا ایپرهو را شکست دهد.

در وزن ۷۴کیلوگرم انوربات پروجاو از تیم ارتش مغولستان با ایمان محمدیان از تیم کفایتی خراسان به مبارزه پرداخت که در پایان محمدیان با نتیجه ۷بر۴به پیروزی دست یافت در وزن ۸۶کیلوگرم اولتومن اوردوگول از تیم ارتش مغولستان در برابر احسان امینی از تیم کفایتی خراسان قرار گرفت که در خاتمه امینی با نتیجه ۱۱بر۷ بر حریف مغولستانی خود غلبه کرد.

در وزن ۹۷کیلوگرم خودربولگا دورخخاند از تیم ارتش مغولستان در برابر عباس طحان از تیم کفایتی خراسان قرار گرفت که در پایان عباس طحان با عملکرد خیره کننده خود توانست با نتیجه ۶بر صفر حریف خود را شکست دهد در وزن ۱۲۵کیلو گرم زولبو ناستاگ سورن از تیم ارتش باف با عبدالله قمی از تیم کفایتی خراسان رضوی به مبارزه پرداخت که در خاتمه قمی با نتیجه ۴بر صفر حریف خود را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز