خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شهرستانی در دیدار میرزاده مطرح کرد: / تکرار /

جامعه امروز بیشتر درگیر حاشیه است / انتقاد از رویکرد حذفی برخی از گروه‌های سیاسی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۱۷

متاسفانه قانون حذف در جامعه رشد کرده و در حال حاضر در بسیاری از تفکرها حاکم شده است، هر فکری که روی کار می‌آید می‌خواهد فکر قبلی را حذف کند در حالی که این کار به صورت کلی برای جامعه بد است و نتایج منفی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی در ایران تاکید کرد: متاسفانه قانون حذف در جامعه رشد کرده و در حال حاضر در بسیاری از تفکرها حاکم شده است، هر فکری که روی کار می‌آید می‌خواهد فکر قبلی را حذف کند در حالی که این کار به صورت کلی برای جامعه بد است و نتایج منفی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله سیدمحمدجواد شهرستانی ظهر امروز در دیدار حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از معاونین این دانشگاه که در منزل این عالم دینی در قم برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیاست و البته وضعیت فعلی این دانشگاه تا حد زیادی مرهون تلاش‌های آقای هاشمی رفسنجانی که قدم های بزرگی در این راه برداشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از دشمنان اسلام در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی بر علیه ما بسیج شده‌اند، اظهار داشت: در چنین شرایطی باید نقاط ضعف خود را شناسایی و علاوه‌بر رفع آنها از نقاط قوت خود بیشتر استفاده کنیم، حتی باید از نقاط قوت دشمنان برای خود الگوبرداری کنیم.

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی در ایران اضافه کرد: اگر مدیریت صحیح داشته باشیم و در این زمینه موفق شویم در بسیاری از کارها موفق خواهیم بود اما متاسفانه جامعه ما امروز بیشتر درگیر حاشیه است.

آیت‌الله شهرستانی با انتقاد از رویکرد حذفی برخی از گروه‌های سیاسی در جامعه بیان کرد: متاسفانه قانون حذف در جامعه رشد کرده و در حال حاضر در بسیاری از تفکرها حاکم شده است، هر فکری که روی کار می‌آید می‌خواهد فکر قبلی را حذف کند در حالی که این کار به صورت کلی برای جامعه بد است و نتایج منفی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما در عرصه تبلیغات نسبت به دشمنان خود شاید در حد صفر باشیم، تصریح کرد: اگر بررسی کنیم متوجه این موضوع می‌شویم چرا برای مثال اخیرا ۱۷ هزار نفر از شیعیان را کشتند و کسی اعتراض آنچنانی نکرد اما شما نگاه کنید چهار نفر مسیحی کشته می‌شوند و تمام دنیا با تبلیغاتی که می‌شود برای مقابله با آنها بلند می‌شود؛ ما نمی‌گوییم مسیحیان حق اعتراض ندارند بلکه اعتراض آنها بجاست اما حرف ما این است که چرا ما در عرصه تبلیغات ضعیف هستیم که وقتی ۱۷ هزار نفر از شیعیان قتل و عام می‌شوند اعتراض آنچنانی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه جهان عرب تا حدودی علیه ماست و شبکه‌های تلویزیونی مهم آنها از جمله الجزیره و العربیه راه خود را می‌روند، خاطرنشان کرد: ما تبلیغات آنچنانی نداریم و ضعیف هستیم در حالی باید که خود را تقویت کنیم. معتقدیم اگر مساله مدیریت حل شود در بسیاری از مشکلات غلبه خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز