خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با ایلنا:

متخلفین آی دی کارت مسابقات جهانی کشتی، به دادسرا معرفی میشوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۹۷

بدلیل اینکه می خواهیم شهرستان جویبار در کشور یک الگو شود با متخلفین برخورد خواهد شد و متخلفین به دادسرا معرفی میشوند.

سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در جویبار گفت: مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان، برای کشور ما حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم که نظم و امنیت را به خوبی بر قرار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گنجایش سالن محل برگزاری کشتی بسیار کم است، خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر بیش از ظرفیت سالن جمعیت وارد شود با مشکل مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه پیشکسوتان کشتی استان مازندران باید با نشان دادن کارت به سالن ورود پیدا کنند، ابراز داشت: اگر ماموران پلیس نیروی انتظامی از ورود آنها جلوگیری میکنند این بی انضباطی مربوط به نیروی انتظامی نیست و باید دستگاه های مربوطه این کارت ها را صادر کنند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران سه نوع کارت در نظر گرفته که شامل آی دی کارت، کارت قرمز و بلیط می شود.

سردار جعفری نسب، با بیان اینکه از متخلفینی که با آی دی کارت دیگران قصد ورود به سالن را دارند برخورد می شود، افزود: بدلیل اینکه می خواهیم شهرستان جویبار در کشور یک الگو شود با متخلفین برخورد خواهد شد و متخلفین به دادسرا معرفی میشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز