خبرگزاری کار ایران

نرسی قریان در گفت‌وگو با ایلنا:

روسیه و مکزیک را با خود همراه کنیم / کاهش تولید اوپکی‌ها، راه به جایی نمی‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۸۴

اوپک همیشه فشار برای کم کردن تولید را خودش به عهده گرفته در صورتی که اگر تولید کم شود کشورهای دیگر جایگزین بازار اوپک می شوند لذا واجب است که کشورهای دیگر اگر علاقمند به قیمت نفت در سطح بالاتری هستند باید روی میزان تولید تعامل کنند تا قیمت ها تعدیل شوند.

یک کارشناس انرژی گفت: در صورتی که اوپکی ها بتوانند تولیدکنندگان دیگر را در کاهش تولید همراه کنند قیمت ها روند صعودی به خود می گیرند.


نرسی قربان کارشناس مسائل نفت و انرژی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور روسیه در وین و تاثیر آن بر تصمیم گیری های اوپک گفت: اگر اعضای اوپک موفق شوند که مکزیک و روسیه و سایر غیر اوپکی ها را در مورد کاهش تولید با خود همراه کنند روی قیمت نفت تاثیر می گذارد.


وی افزود: در حال حاضر روسیه گفته که من هیچ اقدامی برای کاهش تولید نخواهم کرد لذا اگر با سایر تولیدکنندگان اوپک تعامل نشود قیمت کاهش پیدا نمی کند.


وی تصریح کرد: اوپک همیشه فشار برای کم کردن تولید را خودش به عهده گرفته در صورتی که اگر تولید کم شود کشورهای دیگر جایگزین بازار اوپک می شوند لذا واجب است که کشورهای دیگر اگر علاقمند به قیمت نفت در سطح بالاتری هستند باید روی میزان تولید تعامل کنند تا قیمت ها تعدیل شوند.


این کارشناس نفتی خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی همکاری روسیه، مکزیک و کشورهای تاثیرگذار در تولید نفت بسیار لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز