خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران در گفتگو با ایلنا:

اتاق تعاون از تصویب تحقیق و تفحص استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۲۱

تحقیق و تفحص حق قانونی و عرف مجلس است؛ بنابراین از این کار حمایت می‌کنیم تا بسیاری از مسائل حول و حوش این اتاق حل شود، این کار به نفع اتاق تعاون است.

انتخابات اتاق تعاون که باید در تاریخ مقرر یکم آبان برگزار شود به دلیل عدم تطبیق اساسنامه تعاونی‌ها مطابق با قانون با تاخیر مواجه شد که عده‌ای این تاخیر را قانونی ندانسته‌اند، به همین خاطر جلسات متعددی با حضور معاون تعاونی‌ها و و زیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که با دخالت مستقیم این وزارتخانه تاریخ ۲۵ دی را برای برگزاری این انتخابات تعیین کردند.

عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران، در رابطه با علت تاخیر در برگزاری انتخابات اتاق تعاون، گفت: بعد از ابلاغ اصلاحیه قانون اتاق تعاون تمامی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها موظف شدند اساسنامه خود را مطابق با قانون تغییر دهند که به دلایل مختلف از جمله درگیری اتحادیه‌ها در مجامع سالیانه این امر می‌سر نشد و به همین خاطر اساسنامه جدیدی از سوی اتحادیه‌ها ارائه نشده است.

بهمن عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از اتاق تعاون برای بررسی عملکرد سالیان اخیر این اتاق، اظهار کرد: اتاق تعاون از تصویب تحقیق و تفحص استقبال می‌کند و مشکلی با این کار ندارد.

وی افزود: تحقیق و تفحص حق قانونی و عرف مجلس است؛ بنابراین از این کار حمایت می‌کنیم تا بسیاری از مسائل حول و حوش این اتاق حل شود، این کار به نفع اتاق تعاون است.

عبداللهی با اشاره به اینکه دوره ریاست هیات مدیره طبق قانون در ماه شهریور به اتمام رسیده است، گفت: انتخابات هیات رییسه باید تا پیش از اتمام دوره ریاست هیات رییسه برگزار می‌شد که این اتفاق رخ نداد؛ اما در حال حاضر با پیگیری‌های معاون تعاونی‌ها که به دستو وزیر تعاون کار و راه اجتماعی انجام شد، این انتخابات در ۱۵ دی برگزار خواهد شد و دلیلی برای تاخیر دوباره وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز