خبرگزاری کار ایران

دادستان کل مازندران:

مهمترین عنصر تشکیل دهنده حکومت اسلامی، کتاب و سنت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۴۱

حکومت اسلامی نیاز به یک رهبری اسلامی و دینی دارد که خوشبختانه نظام مترقی مبتنی بر ولایت فقیه در کشور اداره می شود.

دادستان کل استان مازندرانj: برنامه های عملی و اجرایی نظام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر مبنای کتاب و سنت شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در دومین سالگرد تدفین ۵ شهید گمنام و یادواره شهدای جاویدالاثر قائم شهر در حسینیه این شهرستان با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین در حقیقت تشکیل هسته مرکزی مردم سالاری دینی در حاکمیت اسلامی است، اظهارداشت: برگزاری یادواره ها و مراسم سالگرد شهدا را از وظایف مسئولین و آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: مسئولین در مقابل خون شهدا مسئولیت سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند زیرا پس از ۳۵ سال از تاسیس نظام مقدس اسلامی شاهد روند روبه رشد و تکامل این حکومت اسلامی هستیم.

جعفری، مهمترین عنصر تشکیل دهنده حکومت اسلامی را کتاب و سنت برشمرد و تصریح کرد: برنامه های عملی و اجرایی نظام در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر مبنای کتاب و سنت شکل می گیرد.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی نیاز به یک رهبری اسلامی و دینی دارد که خوشبختانه نظام مترقی مبتنی بر ولایت فقیه در کشور اداره می شود.

دادستان کل استان مازندران، بیان کرد: مردم از شکل گیری انقلاب، پیروزی و تا به امروز بازیگر نقش اول در حاکمیت دینی و حکومت اسلامی بودند که این محصول، اعتماد کامل و جامع امام، رهبری دینی و حاکم اسلامی به مردم و اعتماد آنها به حاکمیت و رهبری دینی است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام، اظهارداشت: امروز ۲۲ میلیون نفر از افراد متدین، مومن و وفادار به انقلاب، آرمان های امام راحل و ولایت فقیه فقط به لحاظ تشکیلاتی و سازمانی در بسیج مشغول فعالیت و ددفاع از حریم انقلاب هستند.

جعفری با بیان اینکه فرهنگ جمهوری اسلامی بر گرفته از فرهنگ عاشورا، قیام، نهضت و انقلاب جمهوری اسلامی منبعثاز امام حسین است، گفت: امروز در مولفه های نرم نظام در حوزه فرهنگی و در مقابل همه جانبه مرگبار فرهنگی دشمن موثرترین، کارسازترین و مهمترین مولفه نرم کشور در مقابل جبهه وسیع دشمن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: حضور در صحنه آحاد جامعه باید با بصیرت دینی و عاشورایی باشد و برخی مواقع از این فرهنگ اصیل غفلت می کنیم.
دادستان کل مازندران در پایان تصریح کرد: یکی از راهبردهای بسیار مهم دشمن که برای طراحی آن اتاق فکر، استفاده امکانات و کارشناسان تلاش کرده، استراتژی نا امن سازی پیرامون ایران اسلامی است و برای نفوذ به داخل ایران فتنه ۸۸ را پایه ریزی کردند که موفق نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز